Гость оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "АСКА" (ID 253)
05.12.2012 року мала місце дорожньо-транспортна пригода (ДТП) у якій було пошкоджено належний мені автомобіль Chery Amulet, Дорожньо-транспортна пригода сталася з вини гр. цивільно-правова відповідальність якого зареєстрована в СК «Аска» згідно полісу №, за яким він повідомив страхову компанію про настання страхового випадку в передбаченні законом строки.
Моя заява була внесена в реєстр та їй було надано номер 9855.
5 грудня 2012 року я звернулася до страхової компанії з заявою про виплату мені страхового відшкодування за пошкоджений у ДТП належний мені автомобіль Chery Amulet, . Наступного дня представником Вашої компанії був проведений огляд належного мені автомобіля Chery Amulet, . До заяви було додано копія звіту про визначення вартості матеріального збитку та інші необхідні документи.
22.04.2013 року я передала представникам Вашої компанії Рішення суду по данній справі
Проте, станом на 24.08.2013 року мені не надано жодної відповіді стосовно розгляду вищевказаної заяви та не здійснено виплату страхового відшкодування.
В п.22.1 ст. 22 закону вказано: «при настанні страхового випадку страховик відповідно до лімітів відповідальності страховика відшкодовує у встановленому цим законом порядку оцінену шкоду, яка була заподіяна у результаті дорожньо-транспортної пригоди життю, здоров’ю, майну третьої особи».
В п.37.1, ст.37 Закону вказано, що виплата страхового відшкодування здійснюється протягом одного місяця з дня отримання документів.
Станом на 24.08.2013 р. Ваша страхова компанія не здійснила виплату страхового відшкодування в добровільному порядку і не дала жодної відповіді на мою заяву .
Тобто, Ваша компанія у встановлений строк свого обов’язку по перерахуванню коштів не виконала, допустивши прострочення грошового зобов’язання, а тому дії Вашої компанії є порушенням зобов’язання (ст. 610 ЦК України), і з 22.07.2013 р. СК «Аска» вважається такою, що прострочила (ст. 612 ЦК України), відповідно є підстави для застосування встановленої законом відповідальності.
Звертаю вашу увагу на те, що такий розгляд моєї справи співробітниками Вашої страхової компанії не тільки забирає багато мого робочого часу, а й негативно впливає на стан мого здоров’я, самопочуття, що відповідно викликає занепокоєння моєї родини та близьких. Наслідки даної події призвели до проблематизації мого життя, погіршили гармонійні адаптовані умови життєдіяльності. Крім того, я використовую автомобіль для того , щоб доправити мого сина – інваліда до місця навчання або лікування. Тривалий час дитина не могла відвідувати школу. Для транспортування до місця реабілітації я була вимушена замовляти таксі (квітанції збережено). Таким чином, Ваша компанія порушила права моєї дитини на освіту та лікування. Виникає необхідність нераціональних витрат часу, залучення душевних зусиль на розв’язання даної проблеми. На тривалий період часу суттєво змінився спосіб життя, з’явилася необхідність адаптуватися до нових, дискомфортних умов пересування та існування. Неодноразові походи до Вашої страхової компанії, свідоме та навмисне затягування процесу врегулювання, безвідповідальне ставлення до даної справи співробітників Вашої компанії – все це перешкоджає можливості активної та повноцінної життєдіяльності, тобто завдає значних моральних страждань мені та моїй родині.
Прошу надати письмову відповідь на мою заяву в терміни, передбаченні законодавством.
Повідомляю, що в разі невиконання моїх вимог у найкоротший термін я вимушена буду звертатися до суду з позовною заявою про стягнення страхового відшкодування, пені, завданої мені та моїй родині моральної шкоди, судових витрат та витрат на юридичні послуги. Повідомляю також, що маю намір звернутися до Моторного (транспортного) страхового бюро України, Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України з проханням провести ретельну перевірку діяльності Вашої страхової компанії, прийняти міри щодо бездіяльності Вашої компанії по даній справі та призупинення ліцензій на ведення відповідної діяльності у зв’язку з порушенням законодавства в сфері страхування.
Уважаемая Анна!
Сообщаем Вам, что страховое возмещение по ДТП № 9855 перечислено в полном объеме 22.10.2013 г. на предоставленные Вами реквизиты.
Приносим Вам свои извинения за возникшие неудобства.
С наилучшими пожеланиями,
Служба качества ЧАО "УАСК АСКА"