Показувати:
Всі відгуки Негативні Нейтральні Позитивні
Оцінка:
110
21.02.2024
Ужасная страховка не советую вообще не кому ее делать. Попал на трассе когда посыпали дорогу вместо песка гравием всю машину побило и у них отказ больше 10 деталей пострадало. Только ждите Вам перезвонят не кто не звонит. Отношение ужасное. НЕ РЕКОМЕНДУЮ. КАСКО ДЛЯ ТАКИХ СЛУЧИЙ И БЕРЕТСЯ.
Докладніше
Оцінка:
110
16.02.2024
Считаю эту компанию худшей на рынке страховых компаний. Постоянно теряют предоставленные документы и требуют их заново. Дозвониться невозможно, сами не перезванивает.Ищут любую возможность и в итоге отказывают в страховой выплате. Не советую иметь с ними дело.
Докладніше
Оцінка:
110
28.01.2024
Никогда не связывайтесь с этой страховой компанией. Стандартная их тактика: при страховом случае тянут время как можно дольше, а как только пройдет месяц, сообщают клиенту о том, что вы нарушили сроки извещения о старховом случае. Все делают для того, чтобы не выплатить страховку. Не отвечают на звонки, на электронные письма, тупо включают игнор. Никогда и никому не советую. Не страховая, а мошенническая компания.
Докладніше
Оцінка:
210
24.12.2023
Не выплатили по полису ничего
Докладніше
Оцінка:
210
08.12.2023
Ищут зацепки для того что бы не выплачивать страховку. Хитрят, изворачиваются, только бы не выплачивать.
Докладніше
Оцінка:
110
06.12.2023
21.10.2023 потрапили в дтп. По протоколу винуватець - іншій водій. Повідомили страхову. Вирішили скористатись прямим врегулюванням. Тобто ми - кліенти ВУСО. 23.10.2023 подали пакет докуменів в електронному вигляді в страхову. 24.10.2023 вислали паперові версії в страхову. Два тижні комунікували з призначеним менеджером: Б****в Микита. Дозвонитись йому можна було тільки після 10 ранку, та до 17. І то не з першого разу. Потрібно було пів дня телефонувати, і він або ж в кінці дня, або наступного брав слухавку. 17.10.2023 він в телефонному режимі озвучив приблизну оцінку відшкодування, яка з нашої точки зору є значно заниженою. Після прохання надати розрахунки, які б хоч якось підтверджували оцінку збитків Микита пропав. Перестав взагалі брати трубку, на направлену 20.11 заяву про ознайомлення з розрахунками досі немає жодної відповіді. При спробі звернутись на гарячу лінію страхової нам обіцяють передати звернення спеціалісту, та те, шо він має з нами зв'язатись. За цей час пройшов суд над водієм іншого тз, де його признано винуватцем дтп, рішення суду набрало чинності, та було направлено в страхову по емейлу, а ні розрахунків, ні дати, коли вони будуть ні будь-якої іншої інформації від страхової немає.
Докладніше
Оцінка:
110
15.11.2023
Ніколи не порекомендую Затягують з виплатою
Докладніше
Оцінка:
210
27.10.2023
Страховая полное гавно , есть медстраховка у всей семьи и практически во всех случаях оказались НЕСТРАХОВЫМИ ) и сервис полное гавно... сидел у врача ни я не он дозвониться не смогли , потом звонил ещё из дому 3 часа еле связался .... итог как обычно никто не перезвонил после отправки заключения ) набрал сам повторно ночью потом те же вопросы и все в круг) вообщем не рекомендую эту страховую , деньги на ветер!
Докладніше
Оцінка:
110
27.10.2023
В мене сталось дтп в якому я постраждала сторона. Винуватець дтп є клієнтом даної компанії . Консультант даної компанії не допомагає вирішити проблему. А навпаки затягує її. Сьогодні вже оцінили даний ремонт 31000грн . На станції сказали що ремонт буде 65000 це тільки запчастини +робота . Попросив в них адресу станції сто які відремонтують за ці гроші . Проігнорували а покинули телефон .
Докладніше
Оцінка:
110
23.10.2023
не рекомендую, затягують з виплатами до останнього навіть не можуть суму виплати назвати.... я потерпіла сторона в ДПТ виновник був застрахований Автоцивілкою ДТП було 03.08.23 сьогодні 23.10.23 морозяться, по закону мають 90 днів будуть затягувати до останнього
Докладніше
Оцінка:
110
22.10.2023
Договір "на кожен день" запропонували в приватбанку, я так зрозумів він посередник. Індивідуальна частина договору на 2 листах, ніяких запитань не виникало, на перший погляд всі умови прописані і навіть по тексту є слова, що умови договору надані в повній мірі і зрозумілі клієнту. А ось коли настав страховий випадок, то почались танці з бубном. Номера телефону немає, тільки приватбанку. Номер поліса на сайті страховика не можливо перевірити, а щоб знайти весь договір у них на сайті доведеться ну дуже постаратись, вони навмисно приховують, ускладнюють, роблять все щоб його не прочитали раніше. І от там саме цікаве, випадки при яких настає відмова, які не вказали в індивідуальній частині НАВМИСНО. У мене в договорі на 2 листах вказана лише мала частина відмов і не страхових випадків. Тому що, я б такі умови не підписав. Ще й декілька редакцій, і неможливо найти через пошук на сайті. Вам ще й потрібно витрати багато часу щоб це знайти, перечитати, розібратись. Це мені трохи нагадує дії шахраїв. І навіть в повідомленні від компанії в Viber немає ні посилань на додаткові умови договору, ні телефонів менеджера, тобто шукай сам на що вони там посилаються, на які додаткові умови. Компанія до послуг якої я більше ніколи не звернусь.
Докладніше
Оцінка:
110
05.10.2023
Два рази зверталася в страхову компанію по страхуванню від нещасних випадків. При першому випадку (підвивих променевої кістки) компанія надала стільки вимог по документах, що навіть займатися цим не хотілося. Але ось другого разу коли ситуація була набагато серйозніша я звернулась…мій син катаючись на велобізі розрізав собі сильно губу і йому її зашивали в лікарні під загальним наркозом на стаціонарному лікуванні. Мало того, що страхова вимагає занадто багато інформації, яку навіть не вимагають у лікарів в операційному журналі (а саме довжина, глибина та ширина рани) так ще й нам відмовили у виплаті. Рана їм здалася недостатньо великою. Те, що робили операцію під загальним наркозом їх не хвилює…те що моя дитина дуже важко відходила від наркозу і те що накладали 3 шва теж… та навіть те, що дитину лікували в стаціонарі їх теж не цікавить…. Вперше стикаюся з такою компанією….жах…в мене застраховані діти в іншій компанії (страхування здоровʼя) таких проблем ніколи не було!
Докладніше
Оцінка:
110
27.09.2023
Жахлива компанія!
Докладніше
Оцінка:
110
10.09.2023
Доброго дня!  Хочу залишити відгук про страхову Вусо!!!  Безвідповідальність і байдужість лікарів на найвищому рівні!!! 40 хвилин очікувала підтвердження мазі, телефонувала 10 разів і кожен раз уточнювали.Ніхто  не зателефонував і нічого на повідомив!!! Так і недочекавшись поїхала !!!! Добре що цією страховою забезпечує роботодавець!!! Сама ніколи б не придбала послуги !!!!!!!! 
Докладніше
Оцінка:
110
28.08.2023
Скатилась до обычного мошенничества Оплатил Грин карту договор выдать не смогли по техническим причинам, деньги вернуть тоже не могут
Докладніше
Оцінка:
110
14.08.2023
Купили, так звану страхівку від невильоту від СК «Вусо». На жаль, сталося так, що довелося страхівкою скористатися. І от з квітня місяця ведемо переписку з СК стосовно компенсації. Вже надали всю повністю документацію (і не один раз, то в них файл не відкривається, то ще щось не так)… До кінця червня місяця було все +- нормально, зі мною хоч спілкувалися, а от з липня місяця і по сьогодні мене абсолютно і тотально ігнорують всюди! У вайбер чат-боті — не відреагували на жодне з 5 повідомлень від 5.06.2023; на листи на електронну пошту — ноль реакції; при дзвінках на гарячу лінію — оператори годують мене дежурними фразами, що зі мною зв'яжуться найближчим часом, але за 21 день, що я телефоную, ніхто ні разу не перетелефонував. Вже пройшло більше 60 робочих днів, які надаються на розгляд справи. Номер нашого полісу d2941825/2. Це просто треш. Телефоную, щось випрошую, ніби на паперті побираюся, а не прошу елементарної відповіді на конкретну справу!
Докладніше
Оцінка:
110
25.07.2023
Дивно читати позитивні відгуки щодо компанії ВУСО! Особливо це стосується медичного страхування! За рекомендаціями придбала туристичну страховку для дитини. Так сталося, що на відпочтинку дитину почало турбувати вухо. Звернулася до агентів компанії ВУСО, щоб дитині організували медичний огляд. Минає ЧЕТВЕРТА доба з моменту звернення, але замість медичної допомоги мені просто відписують, що запит в роботі! Звісно, більше чекати не буду, шукатиму медичну допомогу сама. Але мене обурює те, що маючи на руках страховий поліс, моя дитина не може отримати вчасну якісну медичну допомогу. Ось таке страхування в компанії ВУСО! Прикро та гидко через відсутність професіаналізму, бо є з чим порівняти: не перший раз страхую себе та дитину. Однозначно НЕ РЕКОМЕНДУЮ страхову компанію ВУСО , якщо здоров"я та нервова система для вас є цінними у такий важкий час для всіх нас. Хотілося б почути відповідь керівництва компанії: чому клієнт сплачує страховий поліс, сподіваючись, що зможе скористатися ним, якщо виникне така необхідність, а виявляється, що зобов"язань страхова компанія ніяких не бере на себе . Навіть не завдається клопотом на звортоний зв"язок!
Докладніше
Оцінка:
110
25.05.2023
ПрАТ СК Вусо! Страхування через Приват банк. Звернулась,щодо страхування здоров'я, працівник Приват банку передала документи до ПрАт СК Вусо,дуже швидко. Все! Але надалі пішли відписки, шо ще треба надати,та взагалі до Гут Юлії Петрівни неможливо дозвониться! Грає музика,до побачення! ЦЕ якісь кидалово! Платить гроші, дурніки! Аферисти!
Докладніше
Оцінка:
110
17.04.2023
Моя ситуація трапилась 10 березня 2023 року. На платній прибудинковій парковці у Болгарії, місто Софія, знайшла своє авто з розбитою решіткою, дуже пошкрябаним бампером по всьому периметру, з пошкрябаними фарами та передніми дверима (водійська та пасажирська). Зразу зателефонувала в компанію ВУСО, в якій у мене є КАСКО вже кілька років. Викликала поліцію. Комісар страхової зі мною зв’язався. Зібрала всі документи та фото, які треба було страховій. Десь за тиждень страхова зробила підрахунок пошкоджень. І тут починається цікаве. Сума витрат склала 30 тис грн., за підрахунками страхової. Хоча навіть фарбування там треба робити половині авто. Міняти решітку радіатора, на бампері міняти цілу купу запчастин, які не можна фарбувати (чорні та сріблясті деталі), двері доводити до ладу та ін. В Україні моє авто обслуговувалося на офіційній сто при автосалоні KIA, в цьому ж салоні воно і куплено було та мало гарантію 5 років. Я вирішила звернутися до такого ж офіційного представника KIA за підрахунком ремонту (ціни у них майже не відрізняються від українських, бо я вже робила там техосмотр та дивилася прайси). На сто мені нарахували 4729 лев (це приблизно 94500 грн). Тут постає питання до підрахунку від ВУСО у особі комісара Федоренко Д.А: як так рахували чи на які запчастини мені планували робити заміну? Бо сума, яку пропонує страхова виглядає як подачка. Вона не покриває навіть половини. А комісар замість того, щоб допомогти, намагається забовтати та максимально знизити суму відшкодувань, користуючись ситуацією.  До речі, дві інші сто нарахували ще трохи більше, але це не офіційні.  Також на сто у Болгарії мені поставили цікаве питання: а чого на вашому авто комплектації GT решітка радіатора із комплектації стандарт. І тут також моє питання до страхово ВУСОї: бо цю решітку через страховий випадок не з моєї вини мені вже змінювали у 2020 році. Тоді також моє авто було застраховане у компанії ВУСО. На великий жаль, я не дуже обізнана у автозапчастинах та не звернула уваги на таку "заміну", довіряла «спеціалістам». І це ще раз показує, як саме робляться підрахунки збитків і чому така велика різниця між ними, навіть враховуючи різні країни. До речі, не такі вже різні за цінами на це все.Я хочу звернути увагу існуючих клієнтів. Будьте дуже уважні, перевіряйте кожну деталь, коли компанія ВУСО складає акти. Дивіться що на що вам міняють.  А ті, хто думає над страховою, думайте краще, з ким складати відношення. Бо тут своїх клієнтів не цінують. А до керівництва компанії є питання одне - до совісті. Та зараз, як так можна використовувати війну, знаючи, що не у всіх є змога на кілька тижнів заїхати в Україну, де йдуть воєнні дії, та залишити авто під ремонт, пропонувати суми ось такі, знаючи, що цей підрахунок то сміх, якась ганебна подачка та використання морального стану клієнта. 
Докладніше
Оцінка:
110
06.04.2023
Була оформлена страховка "Від шахрайства" через приват24 у страховій Вусо. Коли ти платиш - все добре, ти найкращий клієнт, а коли стається СТРАХОВИЙ ВИПАДОК, то ти гівно. Був скачений страховий поліс з додатку приват 24, і там був прописаний пунк під який підлягає моя ситуація по страховій компенсації. Дзвонимо в приват ,подаємо заяву, потім в поліцію, потім знов в приват, потім в страхову (ну одним словом вони добре грали у футбол нами). Страхова компанія скидає мені інший договір, в якому вже не має саме того пункту (6.1.14), і договір закінчується на 6.1.13. І тому відмовляє мені у компенсації страхового випадку. Скидаю їм відео, де чітко видно, що скачений договір з привату інший і там є всі пункти. Кажуть, ми вирішимо це питання. Так, вони вирішили , тупо замінили договора на сайті привату і сказали, що то був технічний збій, (який длився ну майже рік, я платила за цю страховку, ) та яку вони виправили. Це тупо підробка документів зі сторони ПРИВАТ банку та страхової
Докладніше