За три місяці 2020 року ПрАТ «Європейський страховий альянс» зібрало 91 887 тис. гривень страхових премій, що на 48,8% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.
З початку року укладено 14 767 договорів страхування, з них 7 806 - з фізичними особами. Структура портфелю премій Компанії представлена таким чином: добровільне медичне страхування – 50,6%, страхування КАСКО – 20,4%, страхування майна і відповідальності та інш. – 17,5%, обов’язкове та добровільне страхування цивільно-правової відповідальності водіїв – 11,5%.
У першому кварталі 2020 року Компанія виплатила 23 117 тис. гривень страхових відшкодувань. Розподіл страхових відшкодувань за видами у портфелі виплат страховика відбувся наступним чином: добровільне медичне страхування – 45,9%, страхування КАСКО – 38,3%, обов’язкове та добровільне страхування цивільно-правової відповідальності водіїв - 15,8%.
Після введення карантинних заходів в другій половині березня попит на страхові послуги продовжує зростати: позитивну динаміку демонструє медичне страхування, зросли продажі електронних полісів обов’язкового страхування цивільної відповідальності автовласників, надходять запити щодо страхування майнових ризиків.
Наразі ПрАТ «Європейський страховий альянс» працює у штатному режимі, максимально перейшовши на дистанційне обслуговування. На сайті страховика можна оформити електронний поліс автоцивілки, оплатити страховий платіж онлай, відправити заявку на розрахунок платежу з каско та інших видів страхування. Повідомлення про страхові події та заяви на відшкодування збитків приймаються за допомогою сучасних електронних засобів: на сайті Компанії розміщені відповідні бланки для самостійного заповнення та відеонструкції. Зв’язок з клієнтами підтримується як по телефону, так і у найбільш популярних месенджерах. За бажанням, клієнти з ДМС можуть скористатись послугами телемедицини, працює виділена телефонна інформаційна лінія з питань коронавірусу тощо.