Марія оставил отзыв о ЧАО "Украинская транспортная страховая компания" (ID 71844)

Марія27.03.2025 09:46
8.12.24 стався страховий випадок, мій перший за весь час водіння (4роки). Я була винуватцем ситуації на парковці, Utico була моя страхова, до якої більше звертатися за новим полісом не буду ні в якому разі.
В день випадку звернулася в страхову. Залишити заявку і оформити страховий випадок далось не складно, за 2 дні.
Справа тяглася більше 3х місяців, а саме 13 тижнів.
Страхова після подачі заявки припиняє свою участь у інформуванні свого клієнта про проходження етапів процесу. Доводилося самій писати їм і запитувати.
Через 2, 5 місяці я дізнаюся від потерпілої сторони, що маю сплатити їй напряму 3200грн.
Сама сумма компенсації була на той момент вирішена, але мене ніхто не інформував. Це було шок контентом, що страхова консультує потерпілу сторону, не повідомляючи свого клієнта.
Звідки я мала дізнатися, не маючи досвіду таких ситуацій, не відомо.
Сума виплат від страхової була нижчою (3150грн)за те, що мала (як потім виявилося) сплатити я.
Компенсацію потерпілій стороні виплатили, наскільки мені відомо. Але головної болі від такої 'співпраці' було більше, аніж толку.
Тому якщо хочете робити все самостійно, тримати щотижня руку на пульсі ситуації і вибивати з страхової інформацію, з якою не стикалися,(подану обривками в вайбері без люб'язно прийнятого людського спілкування) - тоді звертайтеся в Utico.