Богдан оставил отзыв о ЧАО "Украинская пожарно-страховая компания" (ID 35846)
ДТП відбулось 09.05.2019 р. Винуватець був застрахований в УПСК, поліс АМ464999. Огляд автомобіля після ДТП представником страхової відбувся 20.05.2019 р. При цьому, хотів би зауважити, що особа, яка здійснювала огляд є оцінювачем, а не експертом чи страховим комісаром, що не відповідає вимогам ст. 34 ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (хіба що він є працівником УПСК). З попереднім розрахунком розміру завданої шкоди мене було ознайомлено аж 09.07.2019 р. (через 2 місяці! з моменту ДТП). Тут хотів би зауважити, що регіональний представник компанії, на питання чому так довго, казав не переживати, що страхова всеодно старається здійснити виплату протягом 90 днів з моменту ДТП. Відповідно до проведеного представником страхової розрахунку, розмір завданої шкоди становив 55 тис грн. При цьому, ознайомившись з ним, було виявлено в т.ч.: - що в калькуляції складеній за допомогою AUDATEX, вручну відкориговано вартості основних запчастин; - що складеною калькуляцією не враховано окремих робіт, необхідність виконання яких було визначено представником страхової за результатами огляду ТЗ, та було відмічено в протоколі огляду; - вартість лакофарбового матеріалу зменшено до 80%. 25.07.2019 р. до компанії УПСК було подано заяву про страхове відшкодування, в якій також було зазначено прохання врахувати зауваження до розрахунку визначення розміру завданої шкоди. До заяви було додано рахунок від офіційного дилера, в якому були зазначені вартості запчастин, аналогічних до тих, що були закладені в калькуляції страхової компанії (вартість запчастин у калькуляції страхової була нижчою приблизно на 7 тис грн без ПДВ). Тут хотів би зауважити, що відповідно до п.п. 8.5.10, 8.5.11 Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, дані про вартість складових частин КТЗ беруть з джерел, які містять інформацію щодо оригінальних складників. Пріоритетними є дані про вартість складових частин, які поставляє виробник КТЗ у мережу своїх офіційних дилерів у регіоні. В першій половині серпня я зателефонував особі, яка здійснювала розрахунки страхової, і чоловік повідомив, що незнає коли буде результат розгляду заяви, але до кінця місяця точно ні. Враховуючи особисті обставини, я запропонував регіональному представнику страхової, щоб вони (страхова) розглянули можливість виплатити просто 60 тис грн, але до кінця серпня. 15.08.2019 р. мені повідомили що потрібно перевірити розрахунки, чи вигідна пропозиція. 19.08.2019 р. повідомили що замовлено незалежну експертизу, і якщо сума перевищить 60 тис грн, вони зателефонують щоб домовитись. 21.08.2019 р. повідомили що готові заплатити 57 тис грн., якщо ми заключемо мирову угоду, але виплата всеодно буде вже у вересні. Від даної пропозиції я відмовився. 02.09.2019 р. мені повідомили що готові заплатити вже 60 тис грн, протягом 15 днів, якщо заключемо мирову. На той час мені вже не було так важливо отримати кошти до якоїсь конкретної дати, тому я відмовився. 16.09.2019 на питання про суму/дату виплати, представник страхової повідомив що інформації немає, але їхня пропозиція актуальна. Я знову відмовився. Виплату страхова провела аж 15.10.2019 р., в сумі 65 тис грн. Тобто, скоріш за все, що ще на початку вересня Страхова вже мала визначений розмір шкоди, але тягнула з виплатою ще півтора місяці!!! 31.10.2019 р. Страховій було подано заяву з проханням, у відповідності до ст. 35 «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», надати для ознайомлення документами (в повному обсязі, з додатками в разі наявності), на підставі яких оцінено розмір заподіяної шкоди у зв’язку з пошкодженням автомобіля, а також ознайомити з порядком обчислення страхового відшкодування та відповідними нормативно-правовими актами. Станом на сьогодні 05.11.2019 р. (17:30 год) відповіді на цю заяву не надано. Відгук в подальшому буде доповнений в коментарях.