Компанія продовжує зростання за усіма лініями бізнесу і залишається лідером класичного ринку страхування в Україні.
«АХА Страхування» оприлюднила результати діяльності за 10 місяців 2017 року. Загальне зростання обсягу страхових премій склало 23%. У поточному році компанія зібрала близько 1 386 млн грн, що на 258 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Основну частку портфелю страховика традиційно складає КАСКО (59%), за звітний період було залучено майже 817 млн грн премій, що на 20% більше, ніж у попередньому році. Суттєво зросли обсяги страхування майна – до 175 млн грн, приріст склав 61%. Обсяги продажів полісів добровільного медичного страхування (ДМС) склали 183 млн грн, приріст - 16%. Частки страхування майна та ДМС у портфелі компанії складають по 13%.
Також на 28% підвищився обсяг страхових премій з туристичного страхування – до 22 млн грн. Компанія продовжує активно розвивати онлайн-продажі цього продукту.
Суттєве зростання демонстрував напрямок агрострахування (+113%, до 8 млн грн), хоча його частка в портфелі все ще невелика.
«За результатами 10 місяців 2017 року наша компанія продовжує залишатися лідером класичного страхового ринку, - підкреслює Андрій Перетяжко, перший віце-президент «АХА Страхування», - при цьому ми не женемося за обсягами, а демонструємо стабільний та прибутковий ріст у ключових лініях бізнесу. Ми зростаємо не тільки кількісно, а й якісно, першими впроваджуючи на українському ринку інноваційні продукти та сервіси».
Андрій Перетяжко нагадує, що цього року в компанії стартували кілька проектів, які є абсолютно інноваційними не тільки для України, а й для страхового ринку в усьому світі. Зокрема, АХА розпочала глобальний проект TCF – Transparent Customer Feedback (Прозорі відгуки клієнтів). Кожен клієнт «АХА Страхування» по КАСКО та Автоцивілці (пряме врегулювання) може миттєво оцінити якість врегулювання за 5-зірковою шкалою, а всі відгуки в режимі реального часу з'являються на сайті компанії. На сьогодні частка позитивних відгуків складає 92%.