ПрАТ «СК «ПЕРША» розробила інноваційну пропозицію для клієнтів роздрібних торгівельних мереж побутової та цифрової техніки.
Даний напрямок є відносно новий в Україні, але вже встиг відзначитися значною зацікавленістю та затребуваністю серед клієнтів–користувачів техніки, а також самих торгівельних мереж, які ставлять собі за мету надати кожному своєму покупцеві якісний сервіс і додатковий захист покупки.
Компанія готова налагодити Партнерство як із великими торгівельними мережами, так і з дрібними регіональними торгівельними магазинами (точками) з реалізації в них «коробочних» страхових продуктів, які є сервісними продуктами-сателітами до основного товару, що продається, тим самим йти в ногу з сучасними запитами та тенденціями ринку.
Інноваційність запропонованої співпраці полягатиме:
- у нових та високих споживацьких якостях наших продуктів, що забезпечують ефективний страховий захист майна Клієнтів від унікально широкого спектру ризиків,
- у високій технологічності наших страхових продуктів, які розроблені як максимально прості та зрозумілі продавцям та споживачам, та максимально прості та швидкі в оформленні;
- у побудуванні правильної технологій їх продажів.
На даний час фахівцями нашої Компанії розроблені та впроваджені 2 види «коробочних» страхових продуктів для торгівельних мереж: «ТехноCек’юриті», «ТехноМайстер».
Ці Продукти захищають Клієнтів від широкого спектру ризиків та можливих збитків, включаючи пошкодження техніки практично з будь-якої із можливих причин.
Поліс «ТехноCек’юриті» – покриває ризики крадіжки зі зломом (в т.ч. крадіжки із закритого транспортного засобу), грабежу, розбою, протиправних дій третіх осіб, включи підпал.
Страхується вся техніка, яка може використовуватися як вдома, так і поза межами дому.
Поліс «ТехноМайстер» – покриває ризики падіння з висоти, перепадів напруги, механічного впливу, пошкодження рідиною, помилок в експлуатації та обслуговуванні, пошкодження екрану.
Страхується вся техніка, яка може використовуватися як вдома, так і поза межами дому.
Перечисленні продукти реалізовуватимуться виключно продавцями магазину мережевого Партнера в торгівельному залі одночасно із придбанням товару.
Надалі Компанія має на меті поступово розширяти продуктову лінійку в даному каналі Продажів.