Роздрібна мережа Київстар нараховує 500 магазинів, переважна більшість з яких є дилерськими. Окрім сервісних послуг Київстар, в монобрендових магазинах продаються телефони та інші мобільні девайси.
Для того щоб убезпечити продукцію дилерів, компанія взяла на себе функцію страхування цієї групи товарів. Дане страхування захистить продукцію від таких розповсюджених проблем як крадіжки, залиття рідиною, пожежа, стихійні лиха, протиправні дії третіх осіб, а тим самим убезпечить бізнес партнерів від збитків.
Послуга розповсюджується на 486 магазинів, де товар знаходиться в відкритій викладці та має високі ризики пошкодження.
Компанія сплачує послугу самостійно та безпосередньо представляє інтереси своїх партнерів в страховій компанії. Окрім цього, однією з головних особливостей пропозиції Київстар є те, що страхові виплати відбуватимуться в повному обсязі вартості товару без утримання суми амортизації або інших витрат. Тобто при настанні страхового випадку, дилеру буде компенсований весь об’єм фінансової втрати, а не лише частина, що є звичайною практикою на ринку страхування.
«Наші відносини з дилерами будується за принципом win-win. Ми зацікавлені в тому, щоб бізнес наших партнерів приносив їм стабільний прибуток, а процеси ставали простішими та ефективнішими. Тому ми постійно шукаємо шляхи покращення взаємодії між нами та партнерами. Адже впевнені, що працюючи з Київстар дилери зможуть побудувати ефективний бізнес, а наші абоненти отримуватимуть високоякісний сервіс» - розповіла керівник дирекції роздрібного продажу Київстар, Ольга Смисльонова.
Страховим партнером Київстар стала компанія «Євроінс Україна», яка працює на українському ринку страхування понад 28 років. Це дочірня компанія Євроніс Іншуринс Груп, заснована в 1996 та є однією з найбільших незалежних страхових груп, що діють в країнах центральної та східної, а також південно-східної Європи.