УНІКА Україна. Звернення до клієнтів та партнерів

Беручи до уваги нестандартну ситуацію, яка склалася в світі та в Україні в зв'язку з поширенням вірусу COVID-19, з метою захисту життя і здоров'я наших клієнтів і співробітників, офіси Страхової групи «УНІКА Україна» максимально переходять в онлайн режим. При цьому, УНІКА вживає всіх необхідних заходів з метою надання своєчасних і якісних страхових послуг нашим клієнтам.

Просимо ознайомитися з наступною інформацією про сервіси, які дозволять нам максимально ефективно надати Вам належний рівень страхового захисту.

  1. Звернення в медичний асистанс УНІКА

 

З метою організації медичних послуг за договорами добровільного медичного страхування, крім стандартної процедури звернення в медичний асистанс, просимо Вас обов'язково встановити і використовувати мобільний додаток MyUNIQA:

PlayMarket: goo.gl/Qgh1XY

AppStore: goo.gl/L3BM2

Звернення через мобільний додаток дозволить УНІКА обслуговувати Вас швидше і якісніше.
Також, для звернень в медичний асистанс, Ви можете використовувати чат боти УНІКА (необхідно вибрати гілку "Медицина"):


Telegramhttps://t.me/UNIQAua_bot  (канал UNIQAua)


Viber https://goo.gl/oQqPTD


(Посилання діють з мобільних телефонів, також можна завантажити з сайту www.uniqa.ua).

Залежно від виду звернення, лікар-координатор прийме рішення про запис  Вас на прийом до лікаря, виклик бригади швидкої допомоги або лікаря додому.

 

Важливо: якщо лікар запідозрить вірус COVID-19 − в дію вступають спеціальні протоколи МОЗ, що стосуються супроводу таких випадків. Тестування на COVID-19, транспортування, госпіталізація таких хворих проходить в строго регламентовані установи, перелік яких визначено спеціальними розпорядженнями МОЗ і буде розширюватися в міру необхідності. Комерційні лікувальні установи на сьогодні не роблять послуги з діагностики, транспортуванні та лікування таких випадків.

 

            2. Повідомлення і подача документів щодо подій при страхуванні КАСКО, ОСАГО, майна фізичних осіб

Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі за цілодобовими телефонами  СК «УНІКА», зазначеними  у полісі. При цьому, для Вашого спокою, УНІКА прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про подію до 14 календарних днів.


Також, для Вашої зручності і безпеки, заяву про подію можна подати в онлайн режимі через кабінет клієнта на сайті https://uniqa.ua/ua/buy/kabinet-klienta-myuniqa/. У кабінеті клієнта Ви також можете прикріпити необхідні документи по страховій події і відстежувати статус врегулювання Вашої події.

Ми щиро сподіваємося, що Ви скористаєтеся опцією подачі документів онлайн!

 

3.    Купівля страхових продуктів

Відділення УНІКА продовжують роботу і оформлення всіх договорів страхування!


Список відділень можна знайти за адресою https://uniqa.ua/contacts/sales_offices/?region=9


Також, з метою мінімізації фізичних зустрічей, Ви можете оформити страховий поліс дистанційно.


На сайті УНІКА https://uniqa.ua/buy/  Ви можете купити електронний поліс ОСАГО, онлайн страхування квартири та відповідальності перед сусідами, добровільну цивільну відповідальність. Якщо у Вас будуть питання - прохання залишити заявку на сайті, наші співробітники максимально швидко зв'яжуться з Вами.

 

4.    Оплати


Сплачуйте договори страхування онлайн без відвідування банківських установ за посиланням: https://uniqa.ua/uslugi/payment/


Страхова компанія «УНІКА» докладає всіх зусиль для того, щоб наші клієнти залишалися задоволеними нашими страховими послугами навіть в такий непростий для всіх нас час. Ми щиро сподіваємося, що незабаром ситуація нормалізується і все повернеться до звичайного робочого графіку.

Дякуємо Вам за те, що Ви з нами,
Ваша «УНІКА»