Более убогой страховой я еще не встречала!!! Полный игнор клиентов!!! Связаться просто не возможно… отписки и отговорки. Я являюсь пострадавшей стороной. С начало горячая линия дала недостоверную информацию, потом инспектор провел недобросовестно экспертизу, нужно было акт корректировать,...
Найкраще виконання послуг...
Найгірша страхова з якою мала справи. ДТП сталося ще в травні, кошти ще і досі не прийшли. !!!90днів в них йде на обробку документів, жахіття… це коли вже давно все оцифровано. А тепер говорять мені, що виникла затримка… Інші страхові до двох тижнів скидають кошти. За пів року вже вартіс...
Компанія СК «ПЗУ Україна», свідомо занижує вартість страхового відшкодування у два-три рази, виплачує суму збитків на свій розсуд та сама собі підписує акти виплати без згоди обидвох сторін., =)) У таких випадках рекомендую писати заяви в НБУ та Моторне (транспортне) страхове бюро України...
Попала в ДТП, у виновника была страховая компания PZU . Делают оценку повреждений так что не хватает на поврежденные детали, а еще нужны деньги заплатить и за замену деталей на СТО. А попросила расчет, они такого не предоставляют. ...
Ніколи не зв'язуйтесь з Орантою!! Це просто жах! У вересні в мою Ауді в'їхав хлопчик на жигулі (клієнт оранти). Пошкоджено задній бампер, задні двері, вихлопну, катафоти, парктронік не працює. Розійшлись по європротоколу. Найближчий запис до оранти, куди я мала сама приїхати, був через ...
Реєстрація випадку швидка та зручна, не треба викликати додаткових служб. Довелося тільки підʼїхати на сто для оцінки та вартості ремонту. Гроші доволі швидко переведені на сто Із того що довго, це третій тиждень чекаю дзвінка від СТО по запису на ремонт, але тут мабуть справа не в ст...
При всех переломах, вывихах сыну выплачивали достойно С пневмонией неделя в больнице - выплата 5000, но сработала спец предложение Я довольна всем Один минус, это колл центр. Не все специалисты компетентны в вопросах ...
Выбором компанії задоволений.В компанії привітний персонал, професійно виконують свої обов'язки....
Дякую Олегу ***** за конструктив і професіоналізм. Чітко і конкретно визначено усі аспекти по страховому випадку. Здивувала посадова особа, яка щодо пошкодженого глушника написла, що проблема усувається шляхом зняття та постановки назад. Це було дивно чути... Олег розуміючи обстивини...
Как правильно выбрать полис ДСАГО (ДГО)
5 советов о том, как дополнительно сократить свои риски и деньги при покупке такого полиса.