Показувати:
Всі відгуки Негативні Нейтральні Позитивні
Оцінка:
710
18.08.2025
Мали каско "класік" за 85000 грн, в якому включено ризики від пошкодження 3-тіми особами. На авто припаркованому біля будинку, вранці коли йшов на роботу, виявив подряпини. Поїхав на роботу на іншому авто (бо ж запізнювався). Будучи вже на роботі, я знайшов номер страхової і зателефонував щоб повідомити про подію. Розповів що авто лишив на місці поді і що дружина вдома, на випадок якщо потрібно надати доступ до авто. І почалось. Замість того щоб пояснити що я маю робити мені сказали ОК, ми все зафіксували, все добре, нічого більше робити не потрібно. А згодом повідомили що виплат не буде. Причина - "А ви не з місця події зателефонували і не в ту ж саму секунду як побачили подряпини. І не викликали поліцію щоб засвідчити факт." Тобто, вони вам спочатку, нічого не пояснюючи, кажуть що все ОК (щоб пройшло кілька днів і ви вже не могли виконати умови договору), а потім вигадають 1000 причин аби нічого не заплатити. Якби їх оператор одразу мені повідомила що потрібно викликати поліцію, я б так і зробив. Тим паче що дружина була поруч біля авто. Тим паче у них в договорі прописано що страховик зобов'язаний консультувати клієнта при настанні події. Але ж ні, про це а ні слова. Ніяких консультацій. І ще раз, не чекайте що вам хтось щось пояснить що і як робити коли ви зателефонуєте на їхню гарячу лінію. Все націлено на те щоб нікому нічого не виплачувати. Уся ця шарашкіна контора працює тільки на те щоб вас максимально кинути. Скажу більше. Нам навіть договір при оформленні на руки не дали, щоб не дай бог нічого не вичитали. Я вже потім, після "події" витребував з них той договір у електронному вигляді. Вони там стільки "води" понаписували щоб вам голову заморочити, сам чорт ногу зломить. Я 4 години його читав, поки дочитав до кінця і все одно половини не допетрав. Все розраховано на те, щоб клієнт не міг розібратися у тих бреднях. Кришує їх агріколь банк. Принаймні, саме цей банк впарив нам їх при оформлені кредиту. Якщо мені ще хоч колись доведеться брати у них кредити, то буду вимагати іншу страхову. Що стосується Аркса, то ці крахобори нас вже "нагріли". Благо там сума не велика, до 10 000 грн. Але вас вони взавтра (не дай бог яка аварія), кинуть на сотні тисяч. І не кажіть що я вас не попереджав. Обходьте цю фірму рога і копита десятою дорогою. Моя вам порада.
Докладніше
Оцінка:
210
06.08.2025
Не рекомендую послуги АРX. Завжди знайдуть причину не про гарантувати послуги. Вперше зіштовхнулась на початку війни, коли пообіцяли прогарантувати  матеріал на операцію. Зібрала всі документи, після відмова. Не страховий випадок. Вдруге сьогодні, коли відмовились гарантувати повторну консультацію в гінеколога. Запросила перелік діагнозів, що підлягають під «не страховий випадок». Нічого не отримала, тобто в договорі може бути одне, але в будь-який момент вирішать, що це не той випадок… і все. Спілкування з операторами чату змушує бажати кращого. Заскриптовані роботи, відповіді в чаті дуже узагальнені, немає конкретики. Підключали договір онлайн, не змогли надати повний обсяг інформації  навіть в форматі ПДВ. Як клієнт - не проінформована про свої можливості і права, і не задоволена. 
Докладніше
Оцінка:
1010
12.05.2025
Подяка Центру виплат в м. Львові, а саме директору К*** Сергію, К*** Валентину та І*** Надії за швидке та якісне врегулювання моєї справи по ОСЦПВ 1.102.25.0001941. З повагою Г*** Василь Степанович. Щиро вдячний.
Докладніше
Оцінка:
110
24.03.2025
Договір з АТ «СК «АРКС» був укладений у минулому році. Привабливим показався пункт добровільного страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ. Дом збудований в прошлому столітті, тому і інженерні мережі дуже довго не мінялися. В У мене прорвало каналізацію в туалеті та я вирішила використати своє право на відшкодування витрат на відновлювальні роботи. але мені відмовили, причиною стало неповідомлення що в цій квартирі вже були випадки з протіканням мереж. Так були, у 2022 році, і я отримала перелам хребта, з наступною інвалідністю. Но це буди інженерні мережі водопостачання житлового будинку, а не каналізації. А мені було відмовлено саме що в аудіозаписі розмови з адміністратором контакт-центру я сама добровільно розказувала про події які неодноразово зі мною відбувалися, та щей до моменту укладання договору зі страховою компанією. Вони були цинічні максимально ще в тому що заборонили здійснювати відновлювальні роботи на цілий тиждень. Для мене, як людини з інвалідністю це було дуже тяжко і малоприємно. Раджу не укладати договори з цією компанією. Особливо, у разі якщо Ви живете у зоні великих ризиків пошкодження майна від прильотів ракет, або РАБ, бо не попередили про це страхову компанію. Не раджу використовувати для укладання договорів платформу Polis.ua, бо моніторинг рейтингів компанії несе недостовірну інформацію. Вважаю я зробила все, щоб максимально та якісно надати інформацію: заяву з цифровим підписом, документи з персональними даними, про право власності, фото з місцями пошкоджень та протікання, актом ОСББ, тощо. Тому мабуть це не могло стати причиною для відмови. Дуже прикро і несправедливо. Особливо коли мене звинувачують в наговорі на себе, якого я точно не могла сказати, бо не вважаю себе ідіоткою.
Докладніше
Оцінка:
1010
05.03.2025
Не дали об'єктивну відповідь чому виплату по страхуванні " Захист від шахрайства" виплатили 10 000 грн замість 38 142 грн. Страховий випадок підпадає під пункт 6.1.12 страхового договору. На електронний лист не відповіли. Можливо після негативно відгуку дасте відповідь на питання: в якому пункті договору прописане відшкодування в сумі 10 000 грн. Бо ваш менеджер розказував про те, що в якихось там випадках усім виплачується така сума. А договір тоді нащо? Не знайшла я в договорі фіксовану суму в 10000 грн взагалі. Франшиза 0.0 грн. Тоді чому саме таке відшкодування?
Докладніше
Оцінка:
110
05.03.2025
Компанія одноосібно змінює істотні умови страхування. Договір уклав через Приват, підписував публічний договір, однак, при настанні страхового випадку, інспектор почав посилатися на зовсім інший договір, який я, начеб то, підписав. Ознайомитись з цим міфічним договором можливості немає. Однак мені було безапеляційно відмовлено в визнанні випадку страховим. Вважаю дії Страхової компанії неприкритим шахрайством. Договір розірвав. Не рекомендую користуватися послугами компанії ARX.
Докладніше
Оцінка:
1010
24.10.2024
Вітаю! Мене звуть Руслан Головчук з міста Дніпро! Хочу написати захоплений відгук, про компанію АРКС (ARX) з якою я разом вже декілька років! Компанія, яка завжди виконує свої обов’язки! Компанія, яка ніколи не лишає своїх клієнтів у випадках страхових подій! Компанія, яка завжди піклуються про допомогу, коли вона потрібна!  Успіх любої компанії - це ії менеджмент! Люди, які працюють із відданістю своєї улюбленої справи, - справжні професіонали! Дуже вдячний В’ячеславу та його колегам Світлані та Катерині у місті Дніпро! Відділення знаходиться на Проспекті науки 102 (Гагарина), вони допомагали мені у цій справі! Допомогли своєчасно та оперативно з виплатою відшкодування за договором страхування у дві неділі часу! У моєму випадку відбулася страхова подія 28.08.2024, у якої винним був інший кермач. Я одразу додзвонився у страхову компанію. Мені одразу викликали швидку допомогу, поліцію, евакуатор, та компенсували половину вартості за транспортування на сервісну станцію! У мого автомобіля були дуже серйозні пошкодження передньої частини, та спрацювали подушки безпеки при лобовому зіткненні! Ремонт Автомобіля виявився дуже дорогим, більше за суму страхування, тому страхова компанія мені виплатила повну суму за договором страхування! За допомогою співробітників компанії, мій пошкоджений автомобіль був проданий з аукціону, за залишковою вартістю; вартість автомобіля за страховим договором була виплачена страховою компанію вчасно та у повному обсязі! Дякую!  Якщо ви у пошуках страхової компанії для захисту свого майна, страхова компанія АРКС (АRX) саме та компанія, яку ви шукаєте! 
Докладніше
Оцінка:
1010
18.10.2024
Доброго дня! Страхую авто вже багото років у СК «АРКС», ніколи не виникало питань і суперечок з цією компанією. Нещодавно потрапила у ДТП по моїй справі 1.003.24.0012639 було перераховано 199071.74 грн. на СТО де ремонтувалось авто, всі питання були вирішені, дійшли згоди з усіх питаннь, задоволенна роботою СК «АРКС» і надалі продовжуватиму співпрацю.
Докладніше
Оцінка:
110
16.10.2024
Оформив полное КАСКО после страхового случая понял что выбрал не ту компанию .Не компетентные сотрудники .Не покрывают ущерб ,не идут на диолог,постоянно увиливают ! Автомобиль застраховал по договору КАСКО, вечером поцарапал передний бампер и накладку на крыле.Позвонил в страховую, мне сказали что можно не вызывать полицию, ущерб не большой и по договору достаточно приехать на СТО все оценят и оплатят.Спустя две недели после осмотра я набрал в страховую и мне отказали в возмещении ущерба, по их словам на бампере была царапина на момент страхования(хотя мне не предоставили фото царапины ) и он не застрахован а накладка крыла не относиться к этому дтп, я попросил прослушать запись моего разговора с оператором когда прошло дтп, через неделю они согласились компенсировать накладку. На момент страхования автомобилю был год и пробег составлял примерно 28т.км. думаю на капоте тоже можно найти скол.Что в дальнейшем тоже будет отказом для выплат если что то произойдет.На вопрос как компания страхует авто по частям мне не ответили.И почему не предупреждают при составлении договора что авто не застраховано полностью, также не ответили. Им главное чтоб оформили договор и оплатили а дальше сами будете востанавливать свое имущество ,не вижу смысла в договоре с этой компанией мошенников!
Докладніше
Оцінка:
110
14.03.2024
призначають незручний час огляду, пишуть відмову, ніякої співпраці
Докладніше
Оцінка:
110
24.02.2024
Не треба собі відбілювати репутацію своїми коментарями та розповідати та ссилатися на пункти у договорі , що ви такі гарні та пушисті, якщо клієнт, не тільки я один, не задоволений вашим поганим сервісом то це означає , що ви елементарно не виконуєте своїх обов`язків  та у вас відповідний рівень сервісу. Я дуже сумніваюсь , що ви щось кому робите , мабуть деяким машинам на вибір. Хочу роблю, а хочу не роблю. Чому ви погодилися з оглядом коли заключали договір та не пропонували приїхати на огляд у місто Київ, звісно, тому що вам треба якомога більше клієнтів та грошей. Це зрозуміло. Бажаю вам скорішого закриття, я зі свого боку буду всім та усюди повідомляти, що ви компанія аферистів. 
Докладніше
Оцінка:
110
19.02.2024
Значит так, я специально зарегистрировалась тут чтобы написать отзыв как  вас могут кинуть в неприятный момент и никто вам абсолютно ничего не гарантирует в плане страхования и покрытия убытков причиненных вашему автомобилю. Долго и долго думав, мы решили выбрать страховую для полного КАСКО и среди всех решили выбрать 1 место по выплатам и самую благонадежную компанию  в Украине Страхова компанія ARX – частина міжнародної канадської страхової групи Fairfax Financial Holdings :))). Выбор пал на них :)) Купили мы с мужем !полнейший полюс КАСКО!, от всех рисков. Девочка там приятная , рассказывает, что все потрясающе и не дай Бог пылинка упадет на ваш автомобиль, да, да, конечно мы все покроем и все починим даже за границей, выплатим на вашу карточку , любое СТО на ваш выбор, ласкали мой слух :)  Почему я сюда обратилась спросите вы? А потому, что была классная страховая компания АХА , а АRХ это типа правопреемник ( -ца ) , ох подумала я, ну теперь, автомобиль защищен. Это же имя, это же бренд, репутация, подумали мы. Мы даже договор не читали скрупулезно так как имеется положительный опыт сотрудничества с АХА. А оказалось все просто, что ARX просто пользуется брендом АХА по инерции, пока еще никто не знает, что это компания ловкачей. Любой случай у АХА будь-то,  собака напала и поцарапала машину, кошки, деревья, отбили зеркало когда машина была припаркована, ты позвонила, встретились со страховым комиссаром, выбрала СТО на свое усмотрение фирменное и  дальше через 5-6 дней оплатили этому СТО ты приехала и тебе делают автомобиль. Заметьте, без глупых вопросов , подозрительных расследований , затягивания времени с целью поиметь с клиента еще больше. Меня никто никогда не заставлял ничего доказывать. Обратился - сделали.  Перед оплатой за полное КАСКО я сфотографировала автомобиль, его приняли в работу, ведь какой смысл этих фотографий, как я понимаю, это показать компании, что автомобиль без повреждений и ЛКП и всяких вмятин, не в угоне и прочее. Немаловажный факт, что фотографии сделаны до оплаты за полис КАСКО.   Компании АRX его приняла , никто не говорил ни за какие повреждения. Потом произошла оплата.  Значит 1 случай 1.003.23.0017444. В один день я увидела на крыле вмятину и царапины, как она образовалась мы не знаем, скорее всего кто-то сдавал назад и зацепил. Мы немедленно заявили в страховую. Далее последовали вопросы: "на вашу думку, який характер пошкодження? Від чого пошкодження могли з'явитись?" "На ТЗ були пошкодження, які не стосуються даної події?" На що я відповіла , що я краще у вас хочу спитати, я не експерт у даному питанні :) Почему я должна вообще отвечать на данные вопросы, почему я что-то должна доказывать за свои же деньги? То есть люди уже заведомо тебя подозревают и относятся к тебе с подозрением, что ты сам взял и ударил свой автомобиль или причинил ему ущерб :) Более того зачем вы спрашиваете были ли повреждения , которые не касаются данного случая если вы потом со своим псевдо экспертом принимаете заведомо ложное решение в свою пользу и отказываете в выплате с формулировкой: "умисне знищення або пошкодження майна". То есть я застраховал свой автомобиль , а потом его повредил молотком или отверткой чтобы его починить? И кстати еще одна интересная деталь, всегда перед решением они почему-то просят счет СТО, я им предоставила его , СТО кстати среднее довольно таки, не фирменное Мазда ( где кстати я ранее делала от АХА по страховке авто и туда перечисляли суммы в 5 раз больше чем сам ремонт :) Но как я думаю, они из общего котла заработанных денег выделяют определенную сумму своего вознаграждения на некоторые автомобили, а остальным отказывают чтобы иметь маржу и для зарплаты персоналу, который вас облелеет чтобы вы занесли страховой тариф или премию неважно)  МОЙ вам совет и Еще одна интересная деталь ( если будете страховаться в этой конторе проходимцев) : когда АRX принимает твой огляд они тебе не пишут, что были какие-то повреждения и прочее. Они вам должны подтвердить, что повреждений ЛКП и прочих прочих нет ! В противном случае и как показали другие отзывы они вам будут говорить: что это было, а то старое, это естественный износ, а об этом вы умолчали, а здесь согласно договору не компенсируется, а здесь вы не то в чате указали, а то ты специально испортил:)))) И главное, что их псевдоэксперды все видят в мониторе , по фотографиям. То есть непонятно как можно говорить о том ,что человек сам себе изуродовал авто, когда ты не проводил экспертизу , не стоял рядом с авто, а сделал анализ на основании тех фотографий , которые тебе прислали и вы его приняли без замечаний. Более того на фотографии много бликов , которые можно трактовать за умышленные царапины, вздутие краски и вмятины по всему авто. Вообщем отказано в компенсации по причине: "Умисне знищення або пошкодження майна" . То есть мы с мужем сделали вмятину и попросили их починить. Класс) Просто лжецы.  Будьте осторожны и не повторяйте ошибок других ! Значит второй случай , буквально через 1 неделю 1.003.24.0000025. Предыстория 18/12/23 было заявлено про первый страховой случай , который никто не хотел покрывать , 28/12/23 необходимо было вносить второй квартальный платеж в сумме 10000 гривен , 10 дней страховая компания ARX думала как "покрыть" мне расходы на ремонт :)))) и пишут вам необходимо оплатить второй квартальный платеж, я оплатила, они отгуляли праздники и 02/01/24 написали вам отказано в возмещении ущерба ( первый случай выше ) :))) эксперт 10 дней "внимательно" изучал материалы , но пришел к выводу только после оплаты второго платежа :)  К моему сожалению позже я обнаружила уже на заднем правом крыле вмятину 3 см длиной и естественно заявила снова. Вот такое совпадение.  ( А я забыла, я отверткой специально повредила крыло чтобы проверить репутацию arx ) Иначе за что я плачу деньги вообще. И конечно, внимательно изучив все материалы, задав глупые вопросы, не находясь рядом с автомобилем, как вы думаете, что мне ответили? Правильно))) У вас это уже было до страхования КАСКО))) Да кто б сомневался)) Я в свою очередь немедленно уведомила их о расторжении договора и потребовала вернуть мне деньги: сумма , которая была уплачена , 10000 за 1 квартал и 10000 гривен за второй квартал. Конечно за 1 квартал мне ничего не вернули из 10000 грн, за второй квартал чудом вернули 5000 грн.  В итоге я подарила этим аферистам только 15000 грн. 5000 грн мне вернули. Если разрываешь договор то за великое расследование экспертов Аркс они удерживают 25 %. Но и естественно расследуют как можно дольше чтобы побольше денежек удержать. Но ничего Бог все видит и отзывы тоже видны. Можно было посудиться конечно и попытаться вернуть больше, но я предпочла сберечь нервы и здоровье мужа и избежать дополнительных расходов на адвокатов.  Вывод: ты за свои немалые уплаченные деньги каким-то проходимцам , заказав услугу, вместо того чтобы спать спокойно должна доказывать кому-то, что-то, что страховой случай произошел не по твоей вине. Как таких не лишают лицензий ? А как? Очень просто, их крышует какой-то мент или депутат. Как хотят так и поступают и кидают людей. А с  рейтингами еще яснее, их просто покупают и набивают себе цену.   И поверьте прочитав все отзывы я пришла к выводу, что данная страховая будет всеми возможными и невозможными способами уходить от возмещения вам ущерба.  Кстати классный бизнес, например можно отказывать в выплате следующим образом, упало например дерево на вашу машину, вы прислали фото, а вам потом эксперт пишет, что тут уже была царапина, мы так определили, ну а дерево упало именно на эту царапинку , а так как она была там до наступления страхового случая и КАСКО то мы вправе вам отказать)))) А потом надо еще доказать, что ты не пилил это дерево и специально машину не ставил под этим деревом. ИЗБЕГАЙТЕ ИХ !  
Докладніше
Оцінка:
110
08.01.2024
Компанія, яка завжди найде, що можна зробити, щоб не покривати страховий випадок. Не користуйтесь послугами цієї компанії.
Докладніше
Оцінка:
1010
23.10.2023
Я решила оставить отзыв, потому что полностью довольна услугами компании АРКС. Я оформляла полное Каско. Несмотря на то, что сейчас нахожусь в Европе, мне полностью оплатили счёт автосервиса. Отношение внимательное, постоянная помощь в оформлении документов, быстрый перевод денег в валюте. Спасибо менеджерам Инне, Александру, страховому агенту Валентину, буду оформлять новую страховку в этой страховой компании.Всем рекомендую компанию АРКС. Удачи!
Докладніше
Оцінка:
410
02.08.2023
Справа номер:1.102.23.0002351 Зробив невелике ДТП 5-го червня - на злитті доріг при виїзді з другорядної притерся до машини що стояла переді мною (думав що вона вже поїхала а насправді не поїхала). По пошкодженням що у мене що у постраждалої сторони - дрібниці. У мене: подряпаний бампер, погнуте і подряпане переднє крило. У постраждалої сторони: подряпані бампер і фара, самі елементи фактично цілі. Маю в цій страховій як автоцивілку так і доповнення до автоцивілки. Тобто на ремонт двох частин постараждалій стороні мало би вистачити з головою. Офіційне СТО (КІА) постраждалої сторони звісно оцінило ремонт по-максимуму - повна заміна бамперу + фарбування + повна заміна фари. Сумарно оцінка вартості їхньої роботи вийшла в 32 тисячі грн. Звісно що ніхто адекватний не буде міняти бампер якщо з ним структурно все добре. Те саме про фару. І логічніше зробити ремонт на гаражах або ж на сірих СТО. Але все рівно постраждала сторона звернулась у АРКС аби отримати гроші на ремонт. Я очікував що АРКС оцінить фарбування бамперу і ремонт фари (підозрюю що там полірування треба) десь в 15 тисяч що було б нормальною ціною за ремонт. В реальності ж, страхова оцінила ремонт ЛИШЕ В 9 ТИСЯЧ ГРН. Шановні працівники АРКС, ви давно дивились на прайс на роботи на СТО? Цих 9 тисяч заледве вистачить аби тільки бампер відремонтувати навіть на гаражах. Ось тримайте цінник на роботи на гаражах "У дяді Васі" у м. Львів: монтаж - демонтаж - фарбування бамперу - десь 5 тисяч. Підбір фарби - десь тисяча. Сама фарба - 350 грн за 100 грам. Потрібно десь 600 грам - тобто 2100. Сумарно лиш бампер затяне приблизно 8100 грн. А ще ж фара. Навіть ремонт мого авто - вигнути крило (звичайне залізо) + його фарбування і фарбування бамперу - мені вийшло в 11500 грн. Постраждала сторона, доречі, спитала у страхової де можна знайти СТО яке за 9 тисяч зробить такий ремонт. Страхова у відповідь розвела руками і сказала що такою інформацією не володіють. Тобто розрахувати суму ремонту - без проблем. А сказати де є СТО щоб зробив ремонт за ту суму - не сказали. Прекрасно) От і питання: який сенс з того вашого автодоповнення до автоцивілки якшо банальні 12-15 тисяч, щоб покрити ремонт, не в змозі виплатити? Наразі постраждала сторона вже каже аби я компенсував різницю в ремонті. Тобто все що буде більше 9 тисяч то буду платити я зі своєї кишені. Я, звісно, можу відморозитись але вони дуже просто можуть подати позов в суд на компенсацію витрат на ремонт пошкоджень. В результаті все рівно муситиму платити зі своєї кишені. Коротше кажучи, дуже розчарований. Якби страхова виплатила б 12-15 тисяч то взагалі не було б претензій. А тут платять лиш 9 тисяч яких явно не вистачить на ремонт.
Докладніше
Оцінка:
110
31.07.2023
Розглядали справу майже 3 місяці. Три рази присалали одну і ту саму відповідь — ні. Хоча просив їх роз'янити пунт по якому вони відповляють. Попав камінь на бампер, тим самим зробив дірку. Страхова вирішила, що це НЕЗНАЧНІ пошкодження. СТО виставила рахунок на фарбування, оскільки скол є значним та має суттюву глибину. Страхова вирішила не оплачувати рахунок та визнавати цей скол як «незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття» за пунктом договору. Як може бути скол незначним, якщо потрібно фарбувати. Роблять все, щоб не пилачувати страхові випадки. НЕ витрачайте гроші на цю страхову ARX. Даремно витрачені гроші на послуги ції страхової.
Докладніше
Оцінка:
110
11.07.2023
Жахлива медична страховка, будеш лежати помирати - швидку можемо запропонувати на завтра. не рекомендую мільйон випадків мала і майже всі негативні.
Докладніше
Оцінка:
110
30.05.2023
Купили страховку Премиум на время отдыха в турции. У мамы появились проблемы с глазом. ARX отказались записывать в партнерскую клинику в Кемере (Özel Kemer Yaşam Hastanesi) и направили в Анталию. И это не смотря на то, что Yaşam Hastanesi подтвердили, что смогут довезти нас до офтальмолога. Добираться до Анталии надо было своим путем. А это 60$ на такси туда обратно. В результате мы сами пошли в другую клинику в Кемере, где осмотр и лечение обошлись в 40$. Таким образом платная клиника обошлась дешевле, чем "бесплатная" по страховке ARX. Отличная компания.
Докладніше
Оцінка:
110
05.05.2023
Одна з найгірших страхових компаній, дуже довго записують на прийом, після прийому можуть замовити ліки в іншому місці, або відправити Вас в аптеку де їх просто немає в наявності і так декілька разів підряд щоб поганяти хворого по місту при чому це не поодинокі випадки. Часто-густо морочать голову і псують нерви з відшкодуванням. Загалом скоріше помреш чим отримаєш допомогу. Цінуйте свій час і нерви.
Докладніше
Оцінка:
110
14.04.2023
Шайка проходимцев!!! Не доверяйте им ни в коем случае!! Ни гроша не выплачивают!!!! Берут кучу денег, а потом показывают огромную фигу!!!!
Докладніше