ОРАНТА розпочинає для своїх клієнтів пряме врегулювання збитків з «Автоцивілки»

З 1 грудня 2016 року в Україні почала діяти система прямого врегулювання збитків (ПВЗ) за договорами «Автоцивілки»

Відтепер клієнти НАСК «ОРАНТА» за діючими договорами «Автоцивілки», що постраждали у ДТП, отримали можливість звернутися до НАСК «ОРАНТА» за компенсацією збитків, завданих їх транспортним засобам. Одержати таку компенсацію збитків в НАСК «ОРАНТА» за системою прямого врегулювання збитків можливо за наступних умов:

  • ДТП сталася після 30.11.2016;
  • учасниками ДТП є не більше двох транспортних засобів;
  • транспортні засоби учасників ДТП застраховані за договорами «Автоцивілки»;
  • один з учасників повністю відповідальний за настання ДТП;
  • обидві страхові компанії є учасниками угоди про пряме врегулювання збитків.

   За словами виконавчого директора НАСК «ОРАНТА» Олександра Завади,  започаткування роботи цієї системи стане значним стимулом для підвищення якості послуг та оперативності виплат страхових відшкодувань на ринку в цілому. «ОРАНТА»  наразі  забезпечуватиме врегулювання основної кількості звернень за системою прямого врегулювання збитків  до 15 робочих днів. Додатково Олександр Завада відмітив: «Важливим наступним кроком  має стати закріплення на законодавчому рівні обов’язкової для всіх страховиків системи прямого врегулювання збитків з «Автоцивілки», що суттєво збільшить дієвість та ефективність системи ПВЗ в інтересах всіх клієнтів».