Показывать:
Все отзывы Негативные Нейтральные Позитивные
Оценка:
110
21.10.2025
Ні кому не раджу цю страхову. 2 тижні ми погоджуємо те що в договорі вже погоджено, при дзвінку клієнту кажуть одне, в клініку інше, на комісію - третє. Навіть коли пройшли всіх і ніби вже все погодили, не спішіть - бо коли ви здійсните запис до лікаря то виявиться, що не все погоджено. Кожен раз ніби чекають, що ви самі все сплатите, а потім звісно ж і не відшкодовують.
Подробнее
Оценка:
110
09.10.2025
Було поранено коліно, зробили операцію, всі документи надані, у виплаті відмовили, тупо развод на гроші
Подробнее
Оценка:
110
01.10.2025
Сама жахлива страхова компанія з якою на превеликий жаль доводилось співпрацювати на протязі більш ніж 15 років. Вирішення по мому страховому випадку як потерпілого навмисно затягується за формально-бюрократичними підставами, коли інші менш відомі страхові компанії здійснюють виплати за 2 тижні по страхових випадках то в СК "Універсальна" надає типові одноманітні відповіді - "справа на розляді", "справа на погоджені у керівника", "справа на доопрацюванні", "на розгляд справи у страховика є 60 днів" і так далі все не перелічити. Нікому не рекомендую СК "Універсальна" за гарною обгорткою приховується суцільний негатив некомпетентної та шахрайської страхової компанії.
Подробнее
Оценка:
110
29.09.2025
Максимально нерекомендую страхову по страхуванню житла,на свому прикладі кажу,договір є усе гарно написано,але щоб виконали умови Ви маєте ще доказувати через суд щоб вам компенсували по договору страхування випадку пожежі,хоча є усі документи підтверджуючі що сталась біда. Некомпетентні працівники,або нехочуть навіть щось робити . Коли підписуєш усе дуже гарно будуть розказувати,а коли щось ти залишаєшся сам. Працівники не вивчають ситуації по випадках ,наймають посередників для складання актів експертиз,а тим навіть нецікаво.І потім усе одно зроблять Вас винних що щось не так з Вашої строни а не у них
Подробнее
Оценка:
110
11.08.2025
Добрий день.Гарантування жахливе.По суті гарантуються лише ліки при кашлі температурі та нежиті. Коли у співробітників запитуєш як потрібно правильно оформити направлення вони кажуть одне потім не гарантується бо щось не вказане а коли їм кажеш що вам дали таке направлення яке ви вимагали то тобі кажуть що потрібно було змінити діагноз а вони не мають права це казати тому що це буде шахрайство.Не порекомендую нікому
Подробнее
Оценка:
110
21.07.2025
«Ш***іна» контора, а не страхова. Оформляв «послугу страхування» здоровʼя через Приват24 для себе і дружина, 2 роки сплачувались внески і жодного разу не звертався по страховим випадкам. Нещодавно дружина хворіла на бронхопневмонію, але в заключенні лікар написав «пневмонія» - у виплаті відмовили, усі необхідні документи були надані (точної причини не вказали, але думаю що це через те, що в заключенні написали пневмонія замість брохопневмонії). Але суть навіть не в цьому - ніде у них не можна уточнити, що не так чи які документи їм ще потрібно надати, менеджер, що вказана як контактна особа від компанії на повідомлення так і не відповіла. Краще уже зберігайте суми внесків собі на окремий рахунок чи «під подушку» - користі буде більше. Від послуги відписуюсь і вам не рекомендую. Зараз ще менеджер компанії саркастично та шаблонно відпише  «Дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас бла бла бла…» - але це гнила поведінка компанії, надавати нормальний зворотній звʼязок та сервіс необхідно в процесі обслуговування, а не коли уже людина з злістю пише негативний відгук
Подробнее
Оценка:
110
18.07.2025
Не раджу. Обходьте цю страхову, як можна далі. Оформлена страховка Захист на кожен день. Настав страховий випадок 14.07.2025 р зламала ногу, надала документи з лікарні, через ПриватБанк, де є дата звернення в лікарню, є діагноз, вказано період лікування. Страховий менеджер Сол*** Діана, почала вимагати на ті документи ще документи. Де знову треба ті ж дані, з датою звернення, і з діагнозом та з печатками лікарів. Здається та Діана читати не вміє, та печаток не бачить, аби не виплачувати відшкодування. Будуть на один папір вимагати, ще купу паперів, будуть кидати слухавки, вам тут будуть хамити
Подробнее
Оценка:
110
04.06.2025
Не рекомендую дану страхову компанію. Добитись від них, щоб щось вони покрили нереально, постійно придумують 1000 версій, щоб викрутитись. Розчарована.
Подробнее
Оценка:
210
13.05.2025
Не раджу! Нічого не гарантують, обманюють, вже не знають, що видумать аби тільки не платити! Краще обрати якусь іншу страхову компанію. 
Подробнее
Оценка:
110
28.03.2025
Настав страховий випадок,надав всі документи.Висновок,щоб отримати страхування я повинен залишитися без кінцівки або померти.
Подробнее
Оценка:
210
07.03.2025
Сьогодні вперше мала ситуацію з дуже поганим обслуговуванням! Звʼязатись неможливо, чекаєш 10-15 хв до поки не запропонують автопередзаон. А потім ще годину. Чекала я ліки більше 3 годин, і отримую і ще через 5 годин. стан погіршився :( Координатори працюють погано, і тільки і можуть скаржитись на своє завантаження. Але коли клієнт є преміальний і за то заплатила близько 43 тисяч гривень, то сервіс має відповідати. Або робіть ліміт по кількості клієнтів. Обурена страшенно!
Подробнее
Оценка:
110
03.03.2025
Відмовили у виплаті за хворобу.
Подробнее
Оценка:
110
25.02.2025
Не рекомендую страхову компанію “Універсальна”. 1. На офіційній сторінці не  публікують негативні відгуки. 2. Як корпоративний клієнт, я очікував належного рівня організації медичних послуг, але реальність виявилася зовсім іншою. Компанія постійно змінює правила, що створює плутанину та ускладнює отримання необхідної допомоги. Зараз самовільно змінила без повідомлення клієнта он-лайн платформу медичних консультацій. Стверджує, що за моєю програмою страхування закріплено саме платформа Добродок , на якій доступними є аж 12 лікарів, з яких 6 -психологи (в договорі дана платформа не прописана). Попередній період була доступна платформа Лікар-онлайн, де наразі підключено 52 лікарі. І тепер, щоб отримати консультацію невропатолога - треба чекати 8 днів, щоб звернутись до дерматолога - треба чекати 4 дні, тому вирішуйте самі! При зверненні до медичного асистансу замість вирішення проблеми отримуєш лише загальні відписки та відмовки. Відчуття таке, що їхня головна мета – не допомогти клієнту, а просто затягнути процес  та зекономити кошти компанії Якщо ви цінуєте свій час і нерви, добре подумайте, перш ніж обирати цю страхову компанію.
Подробнее
Оценка:
110
04.02.2025
Доброго дня напишу коротко.Заключив договір страхування через Приват Банк,страхування здоров'я, після настання страхового випадку і реєстрації мною цього випадку ніхто з менеджерів компанії не порахував за потрібне зв'язатись зі мною. Після того як ми перевернули робітників Приват Банку до верху дриком нам був виданий номер менеджера СК"УНІВЕРСАЛЬНА" ,після дзвінка якому і спокійного спілкування був доданий до чорного списку і через добу дозвониться зміг тільки з іншого номера. Кінець цієї історії такий, витративши великі гроші на лікування, і проведеної мені операції на око залишився без відшкодувань з відповіддю що данний випадок не входить в перелік покриття, хоча в договорі зазначено хвороби очних сосуді,не розумію чому у данної компанії відгуки тільки позитивні, не вірю що я єдиний хто морально постраждав від їхніх дій,як видно з перерахованого вище порадити данну компанію нікому не можу. Всім здоров'я.
Подробнее
Оценка:
110
13.09.2024
Нав`язали меню медичну страховку в Приват банку. Справно платив внески, поки під час консультації в приватній офтальмологічній клініці не виявили катаракту. Надав страховій консультативний висновок з печаткою лікаря. У відповідь отримав довгий перелік необхідних виписок і витягів, які клініка не надає і я їх отримати скоріше за все не зможу ніде. Коротше пожалів, що зв'язався з цією так званою страховою конторою. Розірвав договір і не раджу нікому мати з нею справи
Подробнее
Оценка:
110
06.09.2024
Гроші платі,далі нечекай
Подробнее
Оценка:
110
05.09.2024
Жахлива страхова!!! Нікому не раджу укладати договір з ними! Менеджер Шу***іна Світлана некомпетентний спеціаліст та неврівноважена людина, яка не вміє елементарного - адекватно розмовляти з клієнтами. Ця страхова буде вимагати від вас видуманих ними документів, все аби не робити виплат за страховим випадком. Коли просиш від менеджера пояснень по документам, вона починає кричати, переходити на особистості та кидати трубку, тому що не знає що відповісти. Менеджер Шу***іна Світлана навіть не знає елементарної нормативної бази за якою працює, не може назвати номер наказу МОЗ, згідно з яким медичний заклад зобовʼязується вести паперову форму медичної картки при наявності електронної медичної карти та записів в ЕСОЗ. В розмові посилається на «ЗАКОНИ МЄДІЦИНИ» (цитую). Вважаю, що у цієї страхової, взагалі, справи ідуть дуже погано, судячи з грамотності  їх працівників.Також у нормальних страхових компаніях за всіма номерами співробітників ведеться запис розмов, в цій «конторкє» менеджер має якійсь окремий номер, на якому ніхто її не контролює, тому вона себе так жахливо поводить. Розриваємо договір з цією страховою всією родиною! Поки існують такі компанії , у страхової медицини нашої країни немає майбутнього.
Подробнее
Оценка:
110
01.09.2024
Майже три роки тому оформив страховку через Приват24. Справно платив внески, навіть не знавши назву страхової компанії. 02.08.24 року підвернув ногу і в результаті отримав розтягнення зв'язок, деформацію гомілковостопного сустава і два тижні на милицях. Згадавши, що в мене є страховка подав онлайн заявку про настання страхового випадку. Всі документи були на руках, онлайн відправляв копії в страхову. Перший раз получив відмову, мотивуючи тим, що втрата працездатності меньше 10 днів. Але в документах було вказана втрата працездатності з 02.08.2024 до 16.08.24 рр включно. Дозвонитися менеджеру нереально, тебе тупо ігнорують. Подзвонив на гарячу лінію СК, пояснив ситуацію. Мені сказали, що у всьому разберуться і менеджер найближчим часом зв'яжеться зі мною. Пройшло чотири дні, ніхто мені не зателефонував. Подзвонив знов на гарячу лінію (менеджер всі ці дні на дзвінки не відповідав), вони дали номер керівника мого менеджера. Керівнику додзвонився, але у відповідь почув, що менеджер дуже зайнята людина і в неї немає часу на розмови. Мовляв подавайте заново заяву на відшкодування і пишіть менеджеру на вайбер. Словом, подав заяву заново, мене знову намагалися відфудболити. Після того як я написав менеджеру на вайбер гнівне повідомлення, вона мені відповіла, що до всієї купи бумаг, що я надав потрібна ще одна справка від сімейного лікаря. В решті пройшовши сім кругів Ада і витративши купу часу і нервів получив відшкодування за 14 днів втрати працездатності 650 грн))) І справа навіть не в смішній суммі відшкодування, а у відношенні до клієнта. Таке відчуття, що звернувся не в сучасну страхову компанію, а в совковий магазин. Розрахунок був, що клієнт махне рукою і не буде заморочуватися. Для мене це була справа принципа. Звісно СК я поміняю, а всіх охочих укласти договір з цим непорозумінням під назвою СК Універсальна, застерігаю обходити їх сьомою стороною.
Подробнее
Оценка:
110
15.07.2024
Хочу залити свій негативний відгук за страхову компанію Універсальна, Консультант Шу**гіна в 2023 році,мені надає відповіді і погоджує випадки ! На подачу першого випадка по гострому тонзиліту її все влаштовувало фото без додаткових довідок, а при наступному зверненні  9 липня 2024 року відмова, По причині не компетентності Приват Банку, який пролонгував договір, на тих самих умавах( в договорі зазначено) я для отримання коштів, повинна розірвати договір і підписувати його знову, хоча минуло більше року!В такому випадку моє настання захворювання, всеодно ж не затвердять, так як компанія не попереджала про можливі нюанси( консультанти компанії)Що за не компетентність і превзятість зі сторони агентів! Представники компанії Шуригіна та Войчук. Які  провокують на розірвання договору з Приват банком, та Універсальна, 100 раз жалкую що заключила договір з Універсальною. Мабуть вони намагаються своїми додатковими довідками- гроші компанії зберегти !!! Нікому не раджу цю компанію.
Подробнее
Оценка:
110
27.03.2024
Шукають причини тільки щоб відмовити у виплаті!
Подробнее