Показывать:
Все отзывы Негативные Нейтральные Позитивные
Оценка:
110
12.04.2024
Сама паршива страхова компанія,обходьте десятою дорогою. Ні виплат, тільки мозг виносять
Подробнее
Оценка:
310
10.04.2024
Пишу, щоб застерегти можливих майбутніх клієнтів цієї компанії, і порекомендувати вибрати іншу страхову. Була клієнтом протягом декількох років. На момент настання страхового випадку з'ясувалося, що договір прописаний дуже хитро, саме для того, щоб не виплачувати відшкодування. В правилах подання документів про страховий випадок в Приват24 зазначене подання "за 2 дні після закінчення лікування", що повністю співпадає з пунктом договору 5.1. Але після оформлення страхового випадку з'ясовується, що є ще пункт 8.1, у якому зазначено, що звертатися треба за 2 дні після отримання діагнозу. І, саме посилаючись на цей пункт, видається відмова. Тобто пункт 8.1 повністю закреслює пункт 5.1. І цей пункт прописаний лише в Додатку 1, котрий ще треба пошукати, щоб прочитати. Посилань на нього у Приват24 нема. Це такий сюрприз. Аплодисменти - юристам компанії, котрі придумали такий хитрий хід. І великий мінус - самій Компанії, котра наживається на своїх клієнтах, замість допомоги, на яку розраховуєш, коли страхуєш здоров'я.
Подробнее
Оценка:
110
03.04.2024
Добрий день шановні друзі. З страховою компанією Уніка я вже більше 5 років. Завжди все було на вищому рівні, але в останній раз мене просто здивувало відношення до клієнта. Два місяці тому в мене був гнійний середній отит по якому я отримав виплату( за що дуже вдячний), а 29.03.24 в мене знову почались болі. Пішов до лікаря і він мені виставив діагноз кохлеоневрит та тубоотит. Я все це подав як с разовий випадок. Але через декілька годин отримав відказ у виплаті , тому що отит вже був. Але в мене було два діагнози і чомусь один з них був непомічений. Я звʼязався з страховою і вони запропонували мені подати ще раз, але щоб лікар закодував мені захворювання по коду. Я це зробив( лікар дуже була здивована), але довідку я подав. І знову відмова! Не так закодували…і ще кохлеоневрит звучить не так, як в таблиці виплат( там це захворювання називалися ураження слухового нерва) скажіть будь ласка я що лікар щоб знати як кодувати чи називати!  І загальне незадоволення спеціаліста зі страхової також дивує, тон такий , наче я їй кошти винен…. Мені дуже не приємно. 
Подробнее
Оценка:
110
02.04.2024
Гіршої СК я не зустрічала, працюють так, щоб уникнути організації ліків, знаходять для цього масу причин! Забрати організовані в аптеку ліки - таких нервів коштує, що потім треба ще лікуватися. Додзвонитися нереально, потрібно ще передзвонити разів 6-8, бо ЗАВЖДИ щось плутають, або не в ту аптеку, або частину ліків, або коли вже аптека закрита!!!!!! Неповага, 100 відсоткова відсутність професіоналізму, сидять роботи, які повторюють "очікуйте, очікуйте, очікуйте". Це просто знущання! За 3 години нічого не організували і переплутали аптеку, ніяких пояснень не надали, і так щоразу!!!! Лікування не можу почати, бо так нічого в не організували!!!!!
Подробнее
Оценка:
110
26.03.2024
Приблизно із 7 тисяч компенсували 930 грн Марія сказала що ліки гарантовано на доставку, а щоб зрозуміти, що гарантовано 2 ліки з 6, потрібно було спитати прямо. А щоб дізнатись що гарантовано на 30 днів, а не на 90, потрібно було ще раз уточнити - https://prnt.sc/Qm0NwcygcNTM я не експерт, але наче гострий тромбоз не хронічне захворювання, та там не використовується слово "ремісія". Але це не завадило відіслати цей пункт як аргумент на відмову і... через пів години надіслати те ж саме повідомлення - https://prnt.sc/99bZ9dcrGQNf якщо оператор шось вирішив, ви з ним не згодні, й просите більш головного - забудьте, оператор буде вирішувати вашу долю у цьому питанні, або перекине на іншого оператора, котрий буде погрожувати зняти один препарат з оплати - https://prnt.sc/b3uBSOEza9Gx Після 3 годин переписки в мене вже почали здавати нерви. ПІБ є в документах, але потрібно було спитати через 4 години у мене - https://prnt.sc/I23hBgojJyoq Один оператор казав одне, інший - інше, погрожували передивитись рішення й одні таблетки прибрати за 480 грн - https://prnt.sc/yZUl-_1beNr7 Після 6 годин каторги(переписки), іншого оператора(котрий погрожував), дуже почало хвилювати хто саме з ним спілкується - https://prnt.sc/44vcogrZPSet Їх не хвилюють мої питання, відповіді на котрі я не можу отримати шосту годину, їм ну дуууже цікаво дізнатись хто з ними спілкується Далі повний ігнор. Питання не вирішено після 6 годин переписки Якщо користуєтесь цією страховою, не задавайте багато питань, а то почнуть погрожувати зняти якісь ліки, і "з барсього плеча" дадуть все ж таки якісь таблетки по страховці, аспірінку, наприклад. Прекрасний сервіс страхування, як і більшість врачей, після котрих від маленької тріщини у нозі все переросло у гострий тромбоз, капельниці та переписки з цими "операторами" з-за Всім здоров'я!
Подробнее
Оценка:
110
19.03.2024
Не отримую відзвони після візиту до лікаря. Не внятне розʼяснення чому мені відмовлено у покритті того що лікар прописав. Непривітна підтримка у телеграм. Не відповідають на питання по страховці. Два дні чекаю поки мені знайдуть лікаря для запису. Порівнюю з усг обслуговуванням впродовж 6ти років майже. Уніка мене дуже неприємно вразила. Половини лікарів розвинутого світу вони не признають. Наприклад трихолога для них не існує. А ще, Гугл знаходить сторінку відгуків на сайті уніка, з доволі хорошим рейтингом. От тільки перейти на неї не можна! Бо відкривається сторінка сайту уніки на якій і згадки про відгуки немає. Про що це говорить? Що вони не хочуть реальних відгуків від реальних клієнтів на своєму сайті, а чому, здогадайтесь самі. Не раджу. Був такий присмак ще з моменту коли я придбала туристичну страховку у уніки і треба було чекати якусь кількість днів для звернення за умовами страховки з дати придбання страховки. Тобто ти платиш за якусь кількість днів страхування (наприклад 7 днів) і частину з них користатися страховкою не можеш. Це було чи то 2 дні, чи то більше. Це був перший дзвіночок
Подробнее
Оценка:
110
19.03.2024
Компания Уника от слова уникальная как кидалово. Никому никогда не советую, тупо Вы просто платите им деньги . Две операции по одной сказали что поздно обратились, а другая операция видите ли не входит в страховой случай. Никакую оценку поставить не могу. Не заслуживают даже единицу.
Подробнее
Оценка:
110
14.03.2024
3 роки платив за страховку, але як справді й серйозно захворів, надав усі документи і одразу отримав відмову. Рекомендую 10 разів подумати перш ніж користуватися послугами компанії.
Подробнее
Оценка:
110
04.03.2024
Звернувся стосовно запису на консультацію до хірурга. Замовлення прийняли і підтвердили на 9.40. Через деякий час зателефонували від лікаря і сказали що зможуть прийняти тільки о16.20. Зателефонував в Уніку через дві години, так як вони чомусь мовчали, що мене не зможе прийняти лікар на призначений час. В них було лише одне запитання чи я відмовляюсь від відвідування лікаря на 16.20. А де ж 9.40? Виходить в призначений час мене прийняти не можуть. Я і сам міг би так записатись. Яку роботу виконують координатори? А можливо все робиться для того щоб страхова взагалі була в стороні. А як же річна оплата страхового полісу? Я дуже жалкую що зв'язався з ск уніка.
Подробнее
Оценка:
310
28.02.2024
На жаль моє перше знайомство по медичному страховому полісу з UNIQA було не самим приємним. Під час запису до лікаря страховою не було взагалі уточнено чи є проблема страховим випадком, чи ні. Хоча запит до лікаря був описаний повно і назва процедури повністю співпадала з описом проблеми, це не стало на заваді працівникам UNIQA не подивитись і не сказати чи це є страховий випадок чи ні. Навіть якщо вони самі знайшли лікаря та зробили запис до нього. Тож якщо ви користуєтесь страховкою від UNIQA, то перепровіряйте все по декілька разів. Адже під час запису до лікаря ваша проблема може ніби входити у страхові випадки, а під час оплати ні.
Подробнее
Оценка:
110
16.02.2024
Отвратительная компания, у меня даже слов нет описать это недоразумение , а не компанию! Обходите стороной этот ужас! Сужусь уже год, второй суд и думаю не последний! Куда бы написать чтобы их закрыли раз и на всегда! Оценка деятельности минус -100000000
Подробнее
Оценка:
110
16.02.2024
Двічі безпідставні відмови на застраховані випадки. Один по дитячій хворобі, один по моїй. Новоутворення називають запальною хворобою) Роблять посилання на класифікатори, але не уточнюють, які саме. Посилаються на виключення, які не зазначені в договорі. Хамське ставлення операторів, які відмовляють. Складається враження, що ти спілкуєшся не зі страховиками, а з колекторами. Однозначно не рекомендую дану компанію. Вимушена розірвати два договори на страхування здоров'я. Оскільки, це витрачені внікуди кошти, витрачені нерви й розуміння, що тебе розвели як лоха
Подробнее
Оценка:
110
13.02.2024
Оформляли страховку через ПриватБанк ,роками сплачували внесок .В січні через затримку зарплати військовослужбовцям було сім днів прострочки. Третього лютого у дитини була вже третя операція, вирішили звернутися до страхової компанії за компенсацією. Але на жаль нам відмовили через саме цю прострочку. БУДУ КРИЧАТИ У ВСІ ВІКНА І ДВЕРІ ,ЩОБ НІХТО НЕ ОФОРМЛЯВ ЦЮ СТРАХОВКУ, ТОМУ ЩО ЛЮДЕЙ РОЗВОДЯТЬ НА ГРОШІ. БУДЕТЕ ГРОШІ ПЛАТИТИ РОКАМИ А ОТРИМАЄТЕ ПОВНИЙ НУЛЬ
Подробнее
Оценка:
810
09.02.2024
З Унікою ми стикнулись, як постраждала сторона. Поки утрясали суму виплати, спілкуючись з різними людьми, чув, що ця страхова нормальна. Платять більш-менш непогано. Зі свого досвіду можу підтвердити. Адекватна страхова. Так, всі методи "економії" з їхноьго боку присутні. Але, стартова сума десь 80% від реальної, а не половина, як у деяких інших. Інші 20% треба самому визгризати. Але, аргументи сприймають адекватно. Нормально спілкуються. Відвертого бажання "кинути" на гроші не побачив. По ітогу, з немаленькими стараннями з нашого боку, отримали бажану суму.
Подробнее
Оценка:
110
25.01.2024
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.Вперше стикаюся з такими непрофесіоналами в страхуванні. Тепер розумію, що компанія **** була однозначно краще. Спеціалісти безграмотні, на всі питання надають не відповіді, а якісь недійсні посилання, в яких ти як клієнт ще й сам повинен шукати відповідь. Протоколи МОЗ трактують як їм бажаєттся, аби тільки не компенсувати витрати. Якщо хочете, щоб побачили діагноз, рекомендую даним товаришам виділяти головне окремим кольором. І якщо тебе з температурою 38.5 не вбив КОВІД И СИНУСИТ....то ці спеціалісти знають "свою справу"...НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Подробнее
Оценка:
210
15.01.2024
Я з компанією Уніка була з 2018 року і рекомендувала всім друзям. А зараз сервіс по врегулюванні ДТП важко оцінити! В мене було два випадки один за одним 31.10.2023 і 06.11.2023 і лише 30.11.2023 за моїми великими проханнями нарешті оплатили. Мені не пояснювали нічого, лише що рахують, погоджують… В мене була планова поїздка закордон в грудні, яку прийшлось відмінити через неможливість зремонтувати авто, як планувалось, і це мало для мене фінансові втрати. Проте через затягування у виплаті я і сьогодні ще неможу скористатись своїм авто, що також несе мої фінансові втрати. Уніка обіцяла виплачувати до 10 днів!
Подробнее
Оценка:
410
18.12.2023
Некваліфіковані фахівці, жахливий сервіс.
Подробнее
Оценка:
210
13.12.2023
Збережіть нерви та здоров'я не зв'язуйтесь з даною страховою компанією. На власному досвіді переконався, що обіцяють одне, а на ділі виходить інше, а також не хочуть визнавати власних помилок.
Подробнее
Оценка:
110
13.12.2023
Страхувався декілька років но останній рік це просто жах, щоб щось отримати від них, то потрібно просто виривати, консультанти некомпетентні (переключають лише з лінії на лінію), логістика просто нульова, власних помилок визнавати не хочуть, компенсувати кошти не хочуть чіпляються до всього, якщо хочете зберегти нерви та здоров'я однозначно не уніка.
Подробнее
Оценка:
110
07.12.2023
Не рекомендую Уніку, не виплачують по страховим випадкам
Подробнее