Показывать:
Все отзывы Негативные Нейтральные Позитивные
Оценка:
110
05.01.2024
Мав випадок з цією страховою,це повний треш! Збій малорозвинутих людей. Таке враження,що на вокзалі в будці маєш справу,оцінка завданих збитків нижче мінімуму,експерти закомплексовані. Знайти їх важко,навіть офісу немають за вказаною адресою. 0/100 
Подробнее
Оценка:
310
09.11.2023
автостраховка дісталася від минулих власників авто, переоформили бодро. але. сталося так, що машина потрапляла в ДТП. через те що це перший досвід і ми не були ознайомлені з усіма механізмами як що правильно робити в таких випадках. добре це наша провина. страхова відшкодувала постраждалим збитки, через 4 місяці приходить лист, за те що тепер або ми відшкодовуємо їх затрати, або вони подають в суд. контактний телефон, все інше. по проясненню наступних кроків звертаюсь на гарячу лінію, гаряча лінія перенаправляє чи то на автострахування чи то на відділ врегулювання. там не беруть слухавку. не беруть слухавку на контактному телефоні з самого листа. є підозра, що будуть морозити і подавати в суд. є сильне враження, що за будь-якої проблеми вони замурижать вас до полусмерті і відповіді ви так і не знайдете.
Подробнее
Оценка:
110
05.05.2023
Дуже погана страхова. По чекам на лікування витратив 1600грн а повернули 466. Смішно)
Подробнее
Оценка:
110
02.11.2022
Розрахунок по схемі 30% від вартості нової САМОЇ ДЕШЕВОЇ КИТАЙСЬКОЇ запчастини. Нараховували 30% від вартості ремонту запчастинами БУ. (Ремонт переднього крила 1074грн). За залишком наполегливо порадили подати в суд на винуватця, типу це нормальний робочий варіант, і у нас всі так роблять. Всі розрахунки з нормальних станцій порадили засунути подалі і сказали- або сьогодні така сума, або через 2 місяці і далеко не факт що буде більше. Я запитав, а навіщо тоді азагалі страхування, отримав у відповідь "смайлик".Це не страхова а просто поліс щод поліція не штрафувати
Подробнее
Оценка:
110
30.05.2022
"Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные." - и не просто так, литературных слов не осталось, остальные цензура не пропустит
Подробнее
Оценка:
210
09.04.2022
Ці ш***аї виплатили велетенську суму. "потерпілому" внаслідок ДТП з незначними пошкодженнями Після чого намагаються з мене її стягнути як з винуватця - в односторонньому порядку. Жодних документів та схем ДТП або суми виплати розглянуто або узгоджено не було. Офіційний запит залишається без уваги декілька місяців.
Подробнее
Оценка:
210
28.12.2021
Вже майже два тижні після перереєстрації неможливо виправити номер ТЗ в полюсі.
Подробнее
Оценка:
110
01.11.2021
Дивно що так мало відгуків про цю страхову компанію. На початку розмови з оператором все було наче норм. Доки не сказали чекати на лінії а потім після декількох хв очікування просто вибили. Я перетелефонував і сказали що мені передзвонять за кілька хвилин. Мені передзвонити десь через 20хв і мені довелось спілкуватися з недоспецвалістом на імя григорій, назвати його хамлом це нічого не сказати. Я думав замовити поліс але як сказав григорій він не має часу мені пояснювати як і що робити тільки кинув мені якийсь договір. І сказав хочете заповняйте а ні то це ваші проблеми. Ну хіба хочеться після цього працювати з такою фірмою? Джерело: hotline.finance
Подробнее
Оценка:
110
16.10.2020

Хочу оставить свой НЕГАТИВНЫЙ отзыв об компании, которая является очень "хорошей" в отношении выплат денежных средств при ДТП. 13.08.2020 в мой автомобиль, находившийся на автостоянке, въехал водитель, застрахованный в данной страховой компании (Интер-полис). По истечению некоторого времени, а именно 16.10.2020 мне позвонил представитель компании и озвучил сумму, которую мне собираются выплатить. Сразу хотелось бы отметить, что я в отличии от СК " Интер-полис" не являюсь Мошенником и не зарабатываю деньги Кидая людей. Сумма, которая была озвучена представителем компании составляет 9000грн. Сумма, потраченная на ремонт составила 25600грн. (один только новый бампер с покраской стоил 9200грн. + рихтовочные работы и покраска авто) Получается, что мне изуродовали авто да ещё и наказали на деньги - просто шок. Не уважаемые мною сотрудники данной компании и их руководство оставьте эти деньги себе. Желаю Вам крепкого здоровья и удачи в дальнейшем издевательстве над людьми.

Подробнее
Оценка:
110
16.10.2020

Хочу оставить свой НЕГАТИВНЫЙ отзыв об компании, которая является очень "хорошей" в отношении выплат денежных средств при ДТП. 13.08.2020 в мой автомобиль, находившийся на автостоянке, въехал водитель, застрахованный в данной страховой компании (Интер-полис). По истечению некоторого времени, а именно 16.10.2020 мне позвонил представитель компании и озвучил сумму, которую мне собираются выплатить. Сразу хотелось бы отметить, что я в отличии от СК " Интер-полис" не являюсь Мошенником и не зарабатываю деньги Кидая людей. Сумма, которая была озвучена представителем компании составляет 9000грн. Сумма, потраченная на ремонт составила 25600грн. (один только новый бампер с покраской стоил 9200грн. + рихтовочные работы и покраска авто) Получается, что мне изуродовали авто да ещё и наказали на деньги - просто шок. Не уважаемые мною сотрудники данной компании и их руководство оставьте эти деньги себе. Желаю Вам крепкого здоровья и удачи в дальнейшем издевательстве над людьми.

Подробнее
Оценка:
110
30.03.2020

15 01 20 р у моєї Мами Хмеленко Л. М. 1951рн стався приступ , з різкою біллю ,що призвело до госпіталізації в Лубенське хірургічне відділення. Зробивши Узі було встановлено деформований жовчний , та камені які з жовчного вийшли в протоку перекривали проходи, збільшення правої почки треба було проводити термінову операцію . Але так як мама діабетик цукор в крові був на той момент13.2 , тиск 170/100 почали з крапельниць , кожного дня ми скуплялися десь на1000 пролежали ми 5 днів а з операцією відкладають , не беруться , дали направлення на КТ . В нашому місті КТ немає її в такому стані вести кудись також небезпечно ,камені в любий момент могли зрушитись і перегородити прохід, За направленням зібралися ми їхати до Києва , але біда не ходе одна 20 січня зателефонувала сестра і повідомила про смерть БАТЬКА ...21,01 поховали БАТЬКА і у вечері уявіть наш стан , батьки прожили розом в злагоді 49 років ми виїхали до Києва бо у Мами знову почалися болі другий тиждень вона майже нічого не їла зхудла на 15 кг . Зранку 21 01 ми поступили до 10 лікарні Києва , добровільний внесок який взяла старша медсестра1500 грн без квитанції,а наступного дня була проведена операція по видаленню каменів з проходу латероскопічно де тільки одноразові інструменти коштують 8500 грв + медикаменти, наступним етапом була операція по видаленню жовчного міхура в цій лікарні вона коштує 16 000 грв може ви не знаєте ,це було для на дорого, а в Прилуках така операція коштує 7 500 грв ми поїхали до прилук і 27 01 Мамочкі видалили жовчний . Скажіть будь ласка з пенцією 2 200 і з таким полюсом при її стажі 39 років це реально лікуватися . Все життя пропрацювала на жд ,пробувши на пннції 10 років жодного разу не користувалася послугами страхового полюса Ви хочби повернули ті мізерні кошти, на які ми змогли зібрати чеки, яка ж до Вас довіра.та повага . Зараз такий час всі пишуть за медиків які вони "герої" та за такі побори як в наших лікарнях їм можна працювати взагалі без заробітних плат...Прізвища всіх лікарів, професорів я не вказувала та їх контакти в мене є Взагалі на це все ми використали 35 000 грв ,а чеків відправили на 8 500 а ви виплачуєте 700 грн це просто ..... Гарного дня

Подробнее
Оценка:
110
16.04.2019

В грудні 2018 року мою машину пошкодив автомобіль застрахований компанією Інтер-Поліс. Зараз 16 квітня 2019 року, виплати ще досі немає. Співробітники компаніі ужасні хами, в спілкуванні відносяться до тебе як до непотребу, особливо представник у Львові. З кожним днем починаю все більше усвідомлювати що виплати я так і не дочекаюся. ЛЮДИ!!!! Не звертайтеся до цих шахраів......

Подробнее
Оценка:
110
26.11.2018

Задерживают выплату (более 3-х месяцев с даты подачи заявления, пакет документов готов), в телефонном режиме информацию не дают, менеджеры разговаривают грубо и вопросы не решают. Не рекомендую работать с этой страховой

Подробнее
Оценка:
110
27.06.2018

Это мо***ники и аф***сты. У моего отца онкология, он бывший железнодорожник на пенсии, администрация Южной жедезной дороги всех пенсионеров своих застраховала в компании Интер-полис. Документы Бали поданы в декабре 2017 года сейчас конец июня 2018 выплаты нет. По телефону отвечают что документы расмотренны выплата начислена ждите, что бы вернуть чеки которые не вошли в расчет необходимо им дополнительно писать заявление бред это они должны написать мне ответ почему не компенсируется вся сумма в полном объеме и вернуть лишние чеки. ,

Подробнее
Оценка:
110
16.04.2018
Компания не платит. Прошло 3 месяца со дня подачи заявления на выплату по ОСАГО. Дозвонится проблематично. Четкого ответа по поводу сроков выплаты никто не дает.
Подробнее
Оценка:
310
19.02.2018
После производственной травмы и после 2 й операции через 2 мес, лег на койку подлечить травму при этом лечении параллельно будут вводить Гиалуром Хондро в сустав стоимостью 3500 гр за лекарство . Мне говорят по полюсу интера ничего не даем покупай за свои высылай чеки, те которые будут перебраны ,аж потом вернут гроши , иди одолжи лечись ,А НА ЧТО ТОГДА СТРАХОВАЯ , ИДТИ В ПОЗИКИ НА ЛЕЧЕНИЕ ? . Мало того сегодня 19,02,18 при подтверждении полюса ответ да и мол он что то часто лечится (знает ли оператор обстановку судить человека) здоровый больного не понимает , а судить много ли болеть или нет это да Где выполнение соблюдение договора ?
Подробнее
Оценка:
110
19.01.2018
Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.
Подробнее
Оценка:
110
18.01.2018

Упаси Господь, хоть кому-нибудь, связаться с этой «ша***киной конторой». Три дня с острым циститом пришлось выкататься по всем предложенным медицинским учреждением в договоре, где в помощи было отказано. Так как в больнице не консультируют и не ставят диагнозы!!!!!!!! WTF??? А на поликлинику, где диагноз поставить не прочь, договор не распространяется))) Доведя себя до ухудшения и усугубления предполагаемого диагноза, плюнула, и частным образом поздавала анализы: кровь, мочу, мазок. С результатами обратилась в больницу, которой доверяю. Купила лекарства за свой счёт, в надежде, подать документы на возмещение. НО! Так называемыемый «call center» состоит из двух с половиной ко***зников. Двух слов связать не могут. У одной барышни на заднем фоне был слышен бытовой шум и ор ребёнка) Словом, уровень! Дальше - больше! Связь с жалким подобием информационной линии настроена таким образом, что каждые две минуты вас рассоединяют;) Выяснить что-то или уточнить, разобраться с вопросом - невозможно! Если перезваниваете Ваш номер игнорируется))) Схема идеальная для того, чтобы человек забыл о цистите, например, и задумался о нервном тике( Но и это не верхушка айсберга! Выплаты осуществляются только при полном перечне документов - и это, как бы, логично. Но, если вы не трудоустроены официально и у вас нет больничного листа, который выдаётся исключительно таковым - выплаты не осуществляются ) Зачем оформляли договор с «женой содержанкой»))) - не понятно) Что делать в таком случае полтора зе***копа из call центра, господи прости, не знают. Отвечали на звонки по 2 минуты исправно до этого вопроса. Теперь - игнор) Обвиняю стразовую в ухудшении моего самочувствия, у углубления диагноза, непрофессионализме и схеме-пирамиде в неправовом государстве. Не выкидывайте на них даже гривны!

Подробнее
Оценка:
110
27.12.2017
Не рекомендую эту страховую компанию!! После лечения отправила пакет документов на платные анализы, которые не делают в гос.больнице, и в течении полтора месяца ни ответа ни привета, ни денег...Звоню на гарячую линию, сказали,-на рассмотрении. Через 1,5 месяцев начали готовить ответ, но не денежный перевод.. Сумма обследования составила около 500 грн., но это оказалась неподъемная сумма для страховой компани Интер Полис.. Смешно и грустно.
Подробнее
Оценка:
110
08.12.2017
Хуже компании нет на свете! В сентябре месяце 2017 года наш сотрудник перенес три операции на поджелудочной железе, очень тяжелые последствия по сегодняшний день находится в больнице. Диагноз поставили панкреатит. Подали все бумаги в страховую компанию Интер-полис, и в итоги получили отказ в помощи, а выводы они сделали что болезнь на основании алкоголя. Откуда такой вывод о непьющем человеке! К вашему сведению панкреатит возникает по очень многим причинам..... Все откажемся от вашей компании.
Подробнее