В результаті ДПТ мій автомобіль, застрахований по КАСКО від УСГ, був пошкоджений іншим автомобілів, водій якого визнав свою провину і це зафіксовано у відповідних документах, його поліс цивільної відповідальності покривав збитки. Звернувся до страхової компанії для виконання УСГ взятих на себе зобов'язань - і все.... То рахунок уповноваженої СТО завеликий (інша уповноважена СТО видала ще більший рахунок), то СТО якісь документи не надають. І так вже більше місяця. Шкодую, що застрахував автомобіль в УСГ.
Горячая линию нулевая. Выплату жду с августа месяца. Настоятельно НЕ РЕКОМЕНДУЮ. ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ
Добрый день. В моё авто Тойота Corolla, на перекрёстке врезалось авто ваз, который решил проехать на красный свет! После своё авто отогнал на сервис Тойота. Машина простояла там две недели так как ждали эксперта от страховой ( украинская страховая группа). После осмотра и оценки повреждений, документы отправили в страховую(в Киев). Дальше снова ждал три недели решения. Затем страховая выплатила 30% от оценки ремонта. И теперь нет возможности восстановить авто даже по гаражным ценам. Мне деньги не нужны мне нужна машина! Водилы мудилы могут ездить на красный свет и заплатить 1400 грн. Штраф и всё. А данная страховая чистой воды развод. Не рекомендую связывается!
27.11.20 на стоянці моє авто VW Jetta пошкодило інше авто, власник якого застрахований в "Українська страхова група". Власник викликав поліцію, так як в нього було КАСКО, поліція проінформувала мене про ДТП, нам було запропоновано скласти Європротокол, що ми і зробили. Пошкодження VW Jetta - здерта фарба заднього бампера. Пошкодження іншого авто Toyota RAV 4 - здерта фарба передньої дверьки. Моя страхова компанія "Арсенал страхування" в телефонному режимі зафіксували ДТП, але повідомили, що всі подальші дії по страховому випадку вирішувати з винуватцем ДТП, тобто з "Українською страховою групою". Ми поїхали в офіс "УСГ", де перевірили чи правильно складено Європротокол, написали ще декілька заяв. Повідомили, що на днях зв'яжуться. Я поїхав на СТО, де обслуговою своє авто, вартість робіть по від'єднанню бампера, підбір кольору, фарбування, приєднання бампера коштує 4500грн. Плюс 3-5 днів роботи. Я поїхав ще в 2 популярних СТО нашого міста, в тому числі офіційний дилер VW, вартість 4800-6000грн. Моє авто 2017р, 34т пробігу, преміум комплектація. Через декілька днів зі мною зв'язався представник "УСГ" мого міста і повідомив, що сума компенсації 3000грн, з чим я не погодився. З мене посміялися і сказали або бери гроші, які дають, або ми призупиняємо виплату. Щоб довести, що сума ремонту мого авто більша, то я повинен за СВОЇ гроші найняти експерта, вартість якого 2000-2500грн, а потім подавати в суд, і "якщо" "колись" суд визнає, що "УСГ" не права і має мені доплатити, то тоді моя вимога виконається. Я зателефонував в свою страхову, яка порекомендувала написати заяву в "УСГ", що я не погоджуюся з сумою, також страхова зобов'язана за свій рахунок найняти експерта. Що я й зробив. В заяві написав вартість ремонтних робіт 4500-6000грн, а також моральну шкоду 500грн, так, як авто буде на ремонті 3-5днів, а воно мені потрібне для роботи. Через декілька днів експерт оглянув, в заключення "повне перефарбування заднього бампера". Ще через пару днів надійшли мені на картку 3015,18грн, страховий випадок N3460. Я зателефонував на гарячу лінію "УСГ", повідомив що не погоджуюся з сумою, на що мені відповіли: "Напишіть листа в довільній формі на папері та відправте в Київ Укрпоштою, більше нічим допомогти не можемо". "Електронного подання листа чи в телефонному режимі поспілкувати з відділом по вирішення проблем питань я такої можливості не маю"...XXI століття... Висновок: витрачений час на писання додаткових заяв, дзвінки на гарячу лінію, зустріч з експертами та СТО; -1500грн за ремонт; витрачені нерви; та 3-5 днів буду без авто. Категорично не рекомендую з даною компанією зв'язуватися, неадекватність персоналу, непрофесіоналізм!!!
Все началось с ДТП. Пострадала машина, помятое крыло + ободран бампер + поцарапан диск. Я оказался виноват, по словам полиции. Но это не столь важно. Полис КАСКО. Франшиза 0%. Удостоверение водителя у меня забрали и выдали временное написав не ту дату, по словам страхового агента. Получается что мой стаж они подтвердить не могли, документы в приложении ДИЯ им до одного места. Хорошо что нашел старую ксерокопию. А то хотели нащитать франшизу. Соответственно процесс сей затянулся на долго. Выплата на СТО поступила в притык к макс срокам ожидания. СТО - выбрать нельзя, напаривают свое. В итоге - еще долгое ожидание деталей для восстановительного ремонта. Ободранный бампер восстанавливать отказались, сославшись на то что у меня в противоположной стороне, внизу, на юпке бампера микроскопическая царапина (1.5см, которую почти и не видно). Бампер единая деталь, локально восстанавливать не будем и т.д. Остальное покрыли, но каско это уже не назвать. Оформляя полис - я расчитывал на минимум телодвижений в случае страхового случая, а получилось наоборот. Данную страховую буду обходить стороной и друзьям ее советовать то-же не буду. 2500 за ремонт бампера вы сэкономили. А клиента, и не одного, потеряли.
Я столкнулась с некомпетентными работниками или же мошенниками, которые после подачи сказали что у меня нет всего набора документов и сняли 20% с моей выплаты. Девушка которая не сделала весь пакет документов ,обвинила меня в том, что я якобы пришла без паспорта . Рассказала мне какую то историю о моем паспорте и мягко говоря сделала из меня «вы же дура и не в курсе » Попыталась добиться к начальству,чтобы проверили камеры что я пришла с документом,но никто так со мной и не связался. Написали письмо, что выплата полная,но пришло - 20% от всей суммы. Вот не знаю радоваться или печалится этой выплате.