Показувати:
Всі відгуки Негативні Нейтральні Позитивні
Оцінка:
110
21.10.2025
Якщо зібрались за кордон з дітьми обходьте Оранту стороною, бо тут працюють люди, якщо можна їх так назвати, які допускають можливість, що в разі хвороби дитини один з батьків їде з дитиною лікуватисть, а інший спокійно продовжує відпочивати Доречі це ЄДИНА страхова в Україні , яка вважає подібну ситуацію нормою. Хто не вірить почитайте договір
Докладніше
Оцінка:
110
18.10.2025
Найгірша організація, з якою я мав справу! Втратили заяву від серпня місяця. Потім втратили скаргу на це в вересні. Через два тижні нарешті зареєстрували скаргу, обіцяли відповісти протягом пʼяти робочих днів. Відповіді не надійшло і через два тижні. Сказали, що керівництво максимально швидко звʼяжеться для розмови у Zoom. Через 10 днів знову ніякої реакції.. Куди звертатися, щоб їх оштрафували чи забрали ліцензію?! Бо їх постійні «реєстрації скарг» вже набридли!
Докладніше
Оцінка:
110
26.09.2025
Нікому не раджу страхову компанію "Оранта"! Мав дуже негативний досвід. Після ДТП звернувся до "Оранти" за відшкодуванням. Незалежна судова експертиза оцінила пошкодження автомобіля, було подано всі документи, в тому числі офіційні висновки експертів. Результат? Компанія виплатила менше половини реальної вартості ремонту! І це при наявності чітких доказів вартості відновлення авто. Склалося враження, що висновки експертизи для них взагалі нічого не значать. Постійно затягували строки, "губили" документи, відповідали неохоче. Абсолютна зневага до клієнта. Склалося враження, що головна мета - зробити все, щоб не платити по страховці, або заплатити якомога менше. На даний момент готую документи для подачі до суду. Якщо хтось також постраждав від дій цієї компанії - рекомендую не зволікати й відстоювати свої права в правовому полі. Не раджу мати справу з Орантою. Хіба що хочете витратити купу часу, нервів і грошей - і залишитися з нічим. 
Докладніше
Оцінка:
110
03.09.2025
Була потерпілою стороною в ДТП, на жаль, мене стукнув власник полісу від страхової компанії Оранта. Звернулася до них. Обслуговування це просто жах. Персонал хамовитий і повністю некомпетентний. На чітко поставлені питання в них немає відповіді... Виплатили мені без оголошення суми відшкодування 18500 грн, хоча це і близько не покриває збитків. Поїхала на офіс, хотіла повернути ці кошти назад, в них бачте немає такої форми... До речі відповіді чекала майже три місяці і вони напишуть відповідь на відгук, що це в межах законодавства... Просто хочу попередити всіх, хто буде це читати двічі подумайте, перед тим, як мати справу з цією компанією. І те, що читала в інших відгуках, що в Оранті справжній совок, підтверджую
Докладніше
Оцінка:
110
12.08.2025
Керівництву компанії було б корисно почитати , що про Оранту думають клієнти. Сервіс жах, роз'яснення жах, гаряча ліні не працює від слова ВЗАГАЛІ. Якщо в країні війна, це не привід відфутболювати клієнтів.
Докладніше
Оцінка:
110
08.08.2025
Страховий випадок? В Оранті це не гарантує виплату! Звертався до «Оранта» щодо страхового випадку з прихованими пошкодженнями авто, які були виявлені не одразу. Повідомив про подію одразу після виявлення, надав повну інформацію, діяв добросовісно та згідно з договором. Отримав відмову у виплаті без належного пояснення. Апеляція, в якій детально виклав обставини, також була відхилена — без жодного аналізу чи аргументації, просто «немає підстав для перегляду». ❗ Складається враження, що навіть при виконанні всіх умов договору, страхувальник не може розраховувати на підтримку. 🛑 Не рекомендую, якщо ви очікуєте справедливого та прозорого врегулювання страхових випадків.
Докладніше
Оцінка:
110
04.08.2025
Я, як пенсіонер з інвалідністю III групи, маю законне право на 50% знижку на поліс ОСЦПВ (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів) відповідно до законодавства України. Під час оформлення поліса у відділенні НАСК «Оранта» (м. Харків, вул. Льва Ландау, 58) я надав усі необхідні документи та чітко зазначив, що керую автомобілем самостійно. Проте мені відмовили у пільзі, пояснивши це моїм віком (менше 60 років), що суперечить нормам закону. Крім того, у поліс внесли неправдиві дані, вказавши, ніби автомобілем можуть керувати інші особи. Це є не лише відмовою у пільзі, а й маніпуляцією інформацією. Після мого звернення до НАСК «Оранта» з проханням пояснити ситуацію я отримав відповідь від пані Ант***ої . Лист виявився формальною відпискою: у ньому не було жодного аналізу моєї проблеми, лише загальні фрази про «кількість врегульованих подій», які не стосуються моєї скарги. Така реакція свідчить про відсутність клієнтоорієнтованості та професійного підходу до вирішення питань. НАСК «Оранта» порушила мої права, відмовивши у законній пільзі та внісши недостовірні дані до поліса. Реакція компанії на моє звернення була неадекватною та лише посилила негативне враження. Я звернувся до Національного банку України (НБУ) та Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) для перевірки дій компанії. На основі цього досвіду я не рекомендую НАСК «Оранта» як надійного страховика та застерігаю інших клієнтів від співпраці з нею.
Докладніше
Оцінка:
110
22.07.2025
⚠️ НІКОЛИ БІЛЬШЕ ОРАНТА! Якщо хочете втратити нерви, час і повагу до себе — ласкаво просимо в ОРАНТА. ⠀ 9 років була клієнткою — і дарма. Коли сталася ситуація (вперше звернулась до них за всі ці роки ), що потребувала їхньої допомоги, замість підтримки отримала зневагу, маніпуляції та дзвінки з “попередженнями”. Таке враження, що основна мета компанії — не допомогти, а залякати клієнта, який насмілився задати незручні питання. Пишуть, що відправили офіційного листа ще 18 липня. На дворі вже 22-ге, а ані на пошті, ані на електронці — нічого немає. На прохання надати хоч якісь докази — відмазки і тиша. Та Укрпошта вже б доставила, якщо б дійсно щось надсилали! На Facebook поводяться як в “совковій конторі” — шаблонні відписки, фрази в стилі “ми вам вже все відповіли”, і повне ігнорування суті. Складається враження, що єдина мета — закрити рота клієнту. 🛑 Це не страхова компанія — це зневага в діловому стилі. Жодного професіоналізму, нуль поваги, повна відсутність бажання вирішувати проблему. Не раджу нікому! Якщо компанія не може дотримуватись базових стандартів сервісу, в тому числі — відповідати за свої дії документально, вибір очевидний. Більше не планую мати справу з ОРАНТА. ⠀ 💬 І дуже рекомендую всім вивчати статистику не тільки по виплатах, а й по ставленню до клієнта після ДТП або звернень. Якщо вас цікавить справжній захист, а не тільки красиві гасла на сайті — тримайтеся подалі від ОРАНТА.
Докладніше
Оцінка:
110
08.07.2025
Страхова компанія Оранта: 9 років довіри і ось як вона обертається 3 травня 2025 року сталося ДТП. Європротокол оформлений. Усе чітко, відповідно до закону. І я щиро вірила, що моя страхова компанія ОРАНТА, з якою я 9 років разом, нарешті покаже себе в дії. Та я помилилася. Додзвонитися до компанії нереально. Години очікувань, холодні голоси, байдужість. Коли все ж вдається прорватися ніхто не хоче відповідати по суті. Грубі, непривітні, вічно не при справах. Я тут ні до чого, Це Київ вирішує, єдине, що чую від співробітників. Авто потерпілого на експертизу направили лише через тиждень. І далі 5 тижнів мовчання. Жодної інформації. Натомість щоденні дзвінки з ОРАНТИ, різні люди просять мене (я винуватець) зробити фото авто, яке я вже трохи підфарбувала (і це через практично півтора місяці після ДТП!). Хоча в мене були фото з місця події. Фото надіслала. Видно, що машина ремонтувалася частково пошкодження проступають, фарба інша, без ґрунтовки. Але цього виявилося замало. 07.07.2025 нарешті отримали відповідь. Ні, не дзвінок, не офіційний лист, не пояснення. Просто відмова. Без причини. Без аргументів. Аж поки ми самі не дозвонились і не дізнались: Характер пошкоджень не відповідає механізму події. Тобто через те, що я не сиділа біля авто півтора місяця, і трохи підфарбувала кузов, мені відмовляють у виплаті? Чи в чому причина ? А відповідальний співробітник кидає у відповідь: Я тут ні до чого. Це Київ. Я просто при сторонах. 12 років я за кермом. 9 років клієнт ОРАНТИ. За цей час я щороку вкладала гроші у ваш продукт, вірячи, що коли щось станеться ви мене не кинете. Але ви кинули. Не через суму. А через своє ставлення. Через системну байдужість, відсутність відповідальності і повне ігнорування клієнта. Ви не страхова компанія. Ви статистика, яка красиво говорить на словах і абсолютно гнила на ділі. Ваша репутація будується не рекламами, а ось такими історіями. І моя історія не поодинока. Мені шкода не грошей. Мені шкода 9 років довіри.
Докладніше
Оцінка:
110
23.05.2025
НАСК ОРАНТА, хочу написати відгук про Вашу роботу. Ваша робота- непрофесійна, фальсифікована, та з точки зору медичної етики- огидна. Особливо мене вразив виклик швидкої, через 103 від мого імені без повідомлення, що це телефонує страхова, і це через три години після того, як почалась кровотеча. Також, ганебно, що Ви залишили мене без будь якої допомоги, коли я звернулась до Вас перебуваючи у клініці, під час початку кровотечі на прийомі у лікаря. Я перебувала в шоці, а Ви запропонували мені клініку на Дорогожичах, а це навіть не мій район, коли я попросила хоча б госпіталізацію в моєму районі, Ви дві с половиною години намагались зв'язатись з клінікою на Кондратюка, а потім повідомили, що там немає гінекологічного відділення. Який сюрприз! Навіщо Ви взагалі потрібні? Якщо Ви викликаєте швидку від мого імені, а потім кажете що у вас з цією клінікою, номер 4 на Оболоні, немає договору, і я мушу збирати чеки за пелюшки, щоб, можливо, Ви їх відшкодували... І це при тому, що я маю VIP-страхування. Ви вибудували алгоритм при якому Ви маєте відмазки, щоб не надавати послуги, за які Ви вже отримали гроші. Так і не зрозуміла, чому Ваша компанія не надає можливості отримати швидку та якісну допомогу у приватній клініці, на будь- яких договірних компромісних умовах(наприклад:часткової оплати), але терміново та якісно. Не змогла в асистента отримати відповідь на це питання. Я шокована тим, що Ви досі існуєте, як бізнес. Буду намагатись, вплинути, на те, щоб Ваша компанія не отримувала гроші за ненаданні послуги. Мій страховий медичний поліс 10007902.
Докладніше
Оцінка:
110
07.05.2025
не відреагували на страховий випадок
Докладніше
Оцінка:
110
07.05.2025
Найгірша страхова. Не рекомендую. Абсолютно не кваліфікований персонал
Докладніше
Оцінка:
110
09.04.2025
Ми були потерпілими в ДТП, незалежна автоекспертиза оцінила пошкодження в 60 тис. грн, Оранта виплатила 22 тис. грн., що не покриває навіть ремонт у "гаражників". Нікому не рекомендую, тримайтеся подалі від цієї ша***ги.
Докладніше
Оцінка:
210
04.04.2025
Розчарування... Справа 25-24-1742 Доброго дня усім хто потрапив у неприємну ситуацію, коли їдеш в улюбленому авто, аж раптом клієнт ОРАНТА влітає тобі в машину.... Щоб уникнути поліції, протоколів, судів, або звичайного "НУ ШО ЯК БУДЕМ РІШАТЬ" склали европротокол. Викликаємо поліцію і з їх допомогою складаємо ЄВРОПРОТОКОЛ І тут ніби все просто, але є нюанси. . 1. Скласти протокол 2. Повідомити свою страхову 3. Повідомити страхову винуватця 4. Домовитися з інспектором про огляд вашого авто 5. Прийти в філіал офісу ОРАНТА заповнити заяву на відшкодування збитків 6. Чекати.... 7. Минуло 3 місяці з моменту ДТП і жодної інформації, в офісі кажуть ЧЕКАЙТЕ 8. Чекаєте 9. В страховій виплаті ВІДМОВЛЕНО. ВИВЧИВШИ МАТЕРІАЛИ СПРАВИ КРІМ ЗАПОДІЯНОЇ ШКОДИ АВТО, В СПРАВІ Є ТРЕТЯ СТОРОНА СТОВП, ТОМУ ЄВРОПРОТОКОЛ НЕ МОЖНА БУЛО ОФОРМЛЯТИ. НАВІТЬ ЯКЩО МІСТО НІЯКОЇ СКАРГИ НЕ ВИСУВАЄ А євроПРОТОКОЛ СКЛАДАЛА ПОЛІЦІЯ... 10. За власні кошти викликаємо евакуатор, відновлюємо авто, і винний у ДТП НЕ НЕСЕ НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ні МАТЕРІАЛЬНОЇ. а ви на рівному місці отримали повно клопотів.... ВИСНОВОК: Европротокол зручно тим хто винен у ДТП, з них знімається уся відповідальність, а от потерпіла сторона, крім того що витрачає час на це все, потім шукає де відремонтувати авто, докладає свої кошти, і певний час поки авто в ремонті ходить пішки врядче отримує задоволення від цього.... Бережіть себе, та будьте уважні на дорозі, не сторюйте неприємні ситуації ні собі, ні оточуючим!!!
Докладніше
Оцінка:
110
31.03.2025
Потрібно було змінити номера в страховому полісі , 2 неділі звонила на гарячу лінію, які відправляли у відділення, а з відділення направляли дзвонити на гарячу лінію і так замкнутий круг. Висновок забути за цю шарашкіну контору, бо не дай Бог страховий випадок і чи є у Вас страховка чи ні , це все рівно.
Докладніше
Оцінка:
110
20.03.2025
Відмовили мені викликати лікаря або навіть домовитись за лікаря в медичній установі, бо начебто моя ситуація може підпадати під страхове виключення. На фото-докази того, що це НЕ страхове виключення не відреагували. Сказали, що я маю звернутись самостійно, а вони потім, можливо, компенсують. Наголошую ще раз, я за кордоном і маю САМА шукати лікаря.
Докладніше
Оцінка:
110
14.03.2025
Жахлива компанія. Не надає інформації з розшляду справи. Затягує розгляд. На сьогоднішній день страхова виплатила приблизно 23 т.грн відшкодування, за оцінкою незалежної експертизи - вартість відшкодування має бути 77 т.грн. Надали висновок експертизи в страхову для досудового вирішення справи, більше 30 календарних днів немає відповіді від страхової. Треба було відразу в суд. Тільки витрачання часу.
Докладніше
Оцінка:
110
14.03.2025
Жахливий досвід з цією страховою компанією! Я ніколи не стикалась з таким жахливим обслуговуванням, але довелося не по своїй волі мати з цією страховою компанією справу. Після ДТП, коли я звернулась до цієї компанії для отримання страхової виплати, почалась справжня боротьба. Замість того, щоб допомогти та забезпечити компенсацію за збитки, вони намагались уникати відповідальності за кожним кроком. Будь яке інформування щодо розгляду справи більше місяця було відсутнє. Потім я отримала повідомлення на вайбер від невідомого номера про погодження страхової виплати у сумі, яка не покриває навіть 3-тьої частини усіх витрат по ремонту автомобіля. Звісно я її не погодила і почала вимагати, щоб страхова компанія надала документи по здійсненню калькуляції. На цей запит я отримала відповідь, що мені потрібно йти і писати заяву, яку будуть розглядати місяць. Все це було зроблено у той самий день, але калькуляції я не дочекалась, натомість отримала відповідь, що страхова справа наразі знаходиться на етапі врегулювання і остаточний розрахунок суми ще не проводився…… Будь які спроби отримати хоча би якусь відповідь від працівників компанії були марними. Гаряча лінія не надає інформацію по страховому випадку, а усі номери з яких приходили якісь повідомлення просто ігнорують твої запити. Через 2 тижні я отримала виплату у трішки більшому розмірі, без будь якого погодження. Калькуляція не надана, пояснень нема ніяких. Повне ігнорування моїх звернень. Жахливий сервіс, повна відсутність прозорості та жодної відповідальності! Така безвідповідальність і зневажливе ставлення до клієнтів просто неприпустимі. Я витратила безліч часу і нервів. А ще доведеться витратити не малу суму грошей, щоб відремонтувати автомобіль! Нікому не раджу користуватися їхніми послугами! Це найгірша страхова компанія, з якою я мала справу!
Докладніше
Оцінка:
110
05.03.2025
Була ДТП ,де я не помітила,що поцарарала авто і на жаль поїхала далі,оранта виплатила потерпілому суму збитків,а потім прийшов регрес на цю сума ,тобто оранта ніби дає взайми,а потім стягує з Вас цю суму 🤯 Для чого тоді страховка я не розумію? Ви позику даєте чи страхуєте авто????
Докладніше
Оцінка:
110
03.03.2025
Дтп ,у виновника Оранта,у меня другая страховая,ему всё оплачено,мне отказ так как авто по доверенности которая давно закончилась(страховка на меня),отказали сказали надо хозяин авто УРОДЫ
Докладніше