оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 68127)

Негативный, оценка клиента: 3/10

Інна
Пишу, щоб застерегти можливих майбутніх клієнтів цієї компанії, і порекомендувати вибрати іншу страхову. Була клієнтом протягом декількох років. На момент настання страхового випадку з'ясувалося, що договір прописаний дуже хитро, саме для того, щоб не виплачувати відшкодування. В правилах подання документів про страховий випадок в Приват24 зазначене подання "за 2 дні після закінчення лікування", що повністю співпадає з пунктом договору 5.1. Але після оформлення страхового випадку з'ясовується, що є ще пункт 8.1, у якому зазначено, що звертатися треба за 2 дні після отримання діагнозу. І, саме посилаючись на цей пункт, видається відмова. Тобто пункт 8.1 повністю закреслює пункт 5.1. І цей пункт прописаний лише в Додатку 1, котрий ще треба пошукати, щоб прочитати. Посилань на нього у Приват24 нема. Це такий сюрприз. Аплодисменти - юристам компанії, котрі придумали такий хитрий хід. І великий мінус - самій Компанії, котра наживається на своїх клієнтах, замість допомоги, на яку розраховуєш, коли страхуєш здоров'я.
УНИКА (UNIQA)09.04.2024 12:34
Вітаємо, пані Інно! Приносимо вибачення за непорозуміння, що склались. Документи по Вашій справі отримані. Справу передано на виплату. Сподіваємось, що даний випадок не стане на заваді нашій подальшій плідній співпраці. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
Інна10.04.2024 18:31
Підтверджую, що співробітник Компанії зв'язався зі мною і питання було вирішене. Сподіваюсь, що у інших клієнтів Компанії не виникнуть такі проблеми в подальшому. Дякую Команді контролю якості Уніка Україна за реагування.