Чи припиняє договір КАСКО свою дію, якщо клієнт пропустив обов’язковий платіж?

На що слід звертати увагу, якщо страховий поліс оплачується частинами, що робити, якщо ви пропустили черговий платіж та як поновити своє страхування спеціально для Mind – коментар від Тетяни Щучьєвої – директора страхової компанії «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО.

Страхові компанії, як правило, дають своїм клієнтам можливість обрати різні варіанти оплати полісів КАСКО. Стандартний спосіб – це оплата відразу всієї суми під час укладання договору. Але як альтернатива цю суму можна розділити на кілька платежів. Тобто, отримати від страховика своєрідну розстрочку з оплатою полісу – двічі на рік, раз на квартал чи щомісяця.

Зазвичай, якщо автовласник обирає опцію розбивки страхових платежів частинами, в договорах КАСКО вказується графік, згідно якого необхідно здійснювати сплату кожної частини.

«В СК «Експрес Страхування» за кожним клієнтом закріплений персональний менеджер, який супроводжує його на всіх етапах дії договору. І в разі, якщо страхувальник обирає розбивку платежів з КАСКО, менеджер обов’язково заздалегідь нагадає йому про необхідність оплати, направляє посилання на оплату (QR-код) або виставляє рахунок. Всю комісію, пов’язану із здійсненням оплати страхового полісу, СК «Експрес Страхування» бере на себе», – розповідає Тетяна Щучьєва, директор страхової компанії «Експрес Страхування».

Однією з найпоширеніших причин несплати чергових платежів є невиконання клієнтами своїх зобов’язань, тобто їх свідомий вибір. «На щастя, відсоток таких випадків в нашій компанії невеликий», – коментує Тетяна Щучьєва.

Але дотримуватись цього графіка принципово. Якщо автовласник не перерахував страховику черговий платіж до конкретної крайньої дати, яка вказана у графіку, або платіж надійшов не в повному обсязі, договір КАСКО припиняє свою дію. Для того, щоб вийти з подібної ситуації із найменшими витратами нервів та часу, необхідно укласти новий договір зі страховиком.

Для цього автовласник має здійснити наступні кроки:

• звернутись до представника страхової компанії;

• надати автомобіль на огляд та підписати відповідний Акт огляду;

• оплатити рахунок, який виставив страховик;

• завізувати новий договір КАСКО.

Оформити новий поліс можна також у «віддаленому режимі». «Для клієнтів нашої компанії, які перебувають за кордоном, доступна послуга огляду автомобіля, підписання Акту огляду та договору страхування дистанційно, тобто онлайн», – говорить Тетяна Щучьєва.

Прес-служба компанії