залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 65769)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10
Працює страхової адвокат

Max
Розглядали справу майже 3 місяці. Три рази присалали одну і ту саму відповідь — ні. Хоча просив їх роз'янити пунт по якому вони відповляють. Попав камінь на бампер, тим самим зробив дірку. Страхова вирішила, що це НЕЗНАЧНІ пошкодження. СТО виставила рахунок на фарбування, оскільки скол є значним та має суттюву глибину. Страхова вирішила не оплачувати рахунок та визнавати цей скол як «незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття» за пунктом договору. Як може бути скол незначним, якщо потрібно фарбувати. Роблять все, щоб не пилачувати страхові випадки. НЕ витрачайте гроші на цю страхову ARX. Даремно витрачені гроші на послуги ції страхової.
АРКС16.06.2023 13:05
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер справи або договору, адже при публікації Ви не вказали жодної інформації. Ми перевіримо інформацію та надамо зворотній зв'язок на Ваше звернення. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Max16.06.2023 13:32
справа_1.003.23.0003469
АРКС16.06.2023 15:24
Дякуємо за дані, очікуйте на зворотній зв'язок після проведення аудиту справи. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Max16.06.2023 15:30
Дякую
АРКС16.06.2023 18:18
Ми детально вивчили всі матеріали справи, фото та листування. Перевірка показала, що Ви заявили наступне: після мийки виявив пошкодження на ТЗ від удару каміння. Заявлені пошкодження: решітка бампера – деформована, бампер передній – скол. Після вивчення матеріалу виявлено, що заявлені пошкодження різні по характеру пошкоджень та не могли утворитись одночасно. Пошкодження решітки не відшкодовуються, тому що ідентичні пошкодження зафіксовані на момент страхування авто, тож не належать до випадку. По бамперу відмовлено, тому що не покриваються умовами договору, а саме згідно п. 29.4.7. Втрату експлуатаційних якостей (зокрема, але не винятково: незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття без утворення деформацій внаслідок постійного впливу дрібних часток асфальтного покриття). Якщо у Вас залишилися запитання щодо відмови, необхідно звернутися за консультацією через запит в КЦ. Звертаємо Вашу увагу, якщо Ви не погоджуєтесь із рішенням компанії, Ви маєте право звернутися до уповноваженої особи в АТ «СК «АРКС» для розгляду: помічник заступника Голови Правління – Ковальчук Лілія Євгенівна, шляхом письмового звернення за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, АТ СК «АРКС». З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Max16.06.2023 19:25
Дякую. Але як я писав вище, чому пошкодження бамперу є незначним. Незначним пошкодження можна вважати таке, що не відчуваються нігтем. В данному випадку, після попадання каміння, бампер потребує фармування за рішенням СТО. Чому ви вирішили, що це не є страховим випадком?
Max21.06.2023 18:02
Чи буде відповідь?
АРКС03.07.2023 09:00
Вітаємо, ми вже надавали зі свого боку письмові коментарі та в телефонному режимі пояснювали, що пошкодження у вигляді сколу є виключенням згідно умов договору п. 29.4.7 Втрата експлуатаційних якостей (зокрема, але не винятково: незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття без утворення деформацій внаслідок постійного впливу дрібних часток асфальтного покриття. Хочемо зауважити, що ми не модеруємо коментарі в інтернет просторі, тому затримка з відповіддю або уточнюючі питання з нашого боку можуть бути пов’язані тільки з технічною затримкою поновлення інформації. Якщо Ви не погоджуєтесь із рішенням компанії, Ви маєте право звернутися до уповноваженої особи в АТ «СК «АРКС» для розгляду: помічник заступника Голови Правління – Ковальчук Лілія Євгенівна, шляхом письмового звернення за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, АТ СК «АРКС». З повагою Відділ контролю якості сервісу
Max03.07.2023 09:28
Доброго дня. Так Ви телефонували мені. Я пояснив детально з чим я не згоден. Оператор запропонував уявно виключити слово НЕЗНАЧНІ з договору та погодитись з вашим рішення. Давайте ще щось виключимо з договору і не будемо нести відповідальності. Коли я ще раз намагався пояснити, що так не можна. Оператор підвісив слухавку посилаючись на поганий зв'язку і пообіцяв передзвонити. Але так цього і не зробив. Декілька разів намагався зв'язатися з ним ще раз за телефоном, що він дзвонив. Але там тільки кидали слухавку. Це нормально, для комапінії вашого рівня?
Max28.07.2023 18:00
Доброго дня. Хочу написати нарешті позитивний відгук про компанію. «АРКС» все ж таки прогарантувала фарбування бамперу. За що я вдячний, хоча вже не очікував отримати гарантацію від них.
АРКС31.07.2023 13:43
Дякуємо за відгук та зворотній зв'язок. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»