PZU запровадила послугу технічного асистансу за кордоном для автовласників з туристичним полісом та полісом «Зелена картка»

16.02.2017, Київ, Україна. – PZU розробила спеціальну пакетну пропозицію, що включає поліс «Зеленої картки» (міжнародного обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних автотранспортних засобів) та поліс страхування виїжджаючих за кордон (програма «Еліт») із опцією технічного асистансу.

- «Зазвичай асистуючі компанії, що обслуговують клієнтів за договорами автострахування в Україні, не можуть організувати необхідну технічну допомогу за кордоном, - коментує голова правління PZU Україна пан Яцек Матусяк. – «Ми вирішили збільшити кількість переваг нашого продукту та разом із полісом «Зеленої картки» пропонуємо всім автомобілістам опцію технічного асистансу за межами України. У разі будь-яких неприємностей PZU швидко та ефективно організує допомогу своїм клієнтам. Я буду задоволений, якщо завдяки нашій розширеній пропозиції страхування українці зможуть відчувати себе захищеними під час подорожі Європою.»

Завдяки поєднанню різних видів страхування в одному пакеті люди отримають допомогу як у разі технічних проблем з автомобілем, так і при розладах здоров’я або травмах. Технічний асистанс організує послуги евакуатора для особистого авто клієнта, якщо машина не може продовжувати рух через ДТП або поломку. Якщо потрібні запчастини, страхова компанія також організує та оплатить їх доставку. Корисними для водіїв будуть і консультаційні послуги спеціалістів асистуючої компанії страховика. Вони допоможуть при спілкуванні з поліцією, проконсультують щодо дій на місці ДТП та підкажуть номери необхідних телефонів, наприклад, поліції для реєстрації ДТП, юриста, перекладача чи консульства.

У разі проблем зі здоров’ям застрахованих страхова компанія організує та відшкодує вартість медичної допомоги та ліків згідно з умовами договору страхування та в межах ліміту страхового покриття (30-75 тис євро).

Засоби зв’язку однакові для обох видів асистансу, як технічного, так і медичного. Окрім традиційного телефонного дзвінка, sms-повідомлень та email, передбачений обмін текстовими повідомленнями через Viber та Skype, а також безкоштовні дзвінки через мобільний додаток Call&Travel PZU.

 

Пакетна пропозиція наразі доступна при оформленні полісів у мережі офісів PZU. З квітня компанія планує поширити опцію і на партнерів: туристичні фірми, банки, брокерів та автодилерів.