УНІКА: 22 роки успіху на страховому ринку України

10 лютого 2016 року Страхова компанія «УНІКА» відзначає 22-річчя роботи на страховому ринку України. За роки своєї діяльності Компанія стрімко розвивалась, подолавши шлях від страхової компанії з українським капіталом, орієнтованої переважно на корпоративний бізнес, до учасника однієї з провідних страхових груп Австрії та Центрально-Східної Европи з відомим і сильним брендом, добре збалансованим портфелем і міцною платоспроможністю.

  • УНІКА працює на страховому ринку України 22 роки
  • Більше 1 тис. співробітників Компанії обслуговують понад 500 тисяч страхових полісів
  • Рівень задоволеності клієнтів УНІКА є стабільно високим протягом багатьох років

10 лютого 2016 року Страхова компанія «УНІКА» відзначає 22-річчя роботи на страховому ринку України. За роки своєї діяльності Компанія стрімко розвивалась, подолавши шлях від страхової компанії з українським капіталом, орієнтованої переважно на корпоративний бізнес, до учасника однієї з провідних страхових груп Австрії та Центрально-Східної Европи з відомим і сильним брендом, добре збалансованим портфелем і міцною платоспроможністю. 

З року в рік УНІКА демонструє динамічне та успішне зростання: в 2010 році Компанія входить у п’ятірку найбільших страхових компаній України, а з 2012 року – до трійки лідерів страхового ринку України.   

Утримувати лідерські позиції на вітчизняному ринку страхування, особливо в останні складні роки економічної кризи, Компанії дозволяє чітка стратегія UNIQA Insurance Group , спрямована на збільшення кількості клієнтів, розвиток рітейлу і корпоративного бізнесу, підвищення продуктивності, зміцнення капіталу та зростання прибутковості.

Основним фактором успішної роботи Компанії  «УНІКА»  є, в першу чергу, лояльність клієнтів, більшість з яких вже протягом багатьох років незмінно довіряють Компанії свої ризики.

Велику увагу УНІКА приділяє якості страхових послуг. В Компанії  працює система контролю якості, що включає в себе регулярні дослідження якості продажів та врегулювання, на підставі яких компанія здійснює заходи для підвищення рівня страхових послуг. Згідно регулярним щорічним дослідженням компанії GfK, в 2015 році загальна задоволеність  клієнтів співпрацею зі Страховою компанією «УНІКА» становила 4,48 балів з 5, залишаючись на стабільно високому рівні.

Пріорітетом для УНІКА завжди залишається якісне врегулювання страхових випадків. Компанія розробила та втілила для своїх клієнтів зручну систему врегулювання страхових випадків на транспорті, включаючи варіанти дистанційного врегулювання, що дозволяють клієнтам економити свій час та залишатися в звичному темпі свого життя.

Впровадження нових IT рішень та постійна модернізація існуючих інформаційних систем забезпечують високу ефективність роботи персоналу та якісний рівень обслуговування клієнтів Компанії. В останні роки УНІКА реалізувала низку проектів з модернізації та впровадження сучасних ІТ-рішень. Так, в минулому році було модернізовано Контакт-центр УНІКА на базі Cisco, що надало можливість підвищити ефективність технічного та медичного асистансів та рівень обслуговування клієнтів Компанії. 

Олена Ульє, Голова Правління Страхової компанії «УНІКА»: 
«Ми уважно прислухаємось до вимог сучасного ринку і реагуємо відповідно, спрямовуючи наші зусилля на постійне вдосконалення якості страхових послуг. Поєднуючи інноваційні і традиційні підходи, ми прагнемо надавати зручні та досконалі страхові рішення нашим клієнтам і партнерам. Адже саме в надійному забезпеченні захисту їх інтересів ми бачимо основне завдання нашої діяльності.

Відзначаючи 22-гу річницю роботи нашої Компанії, я щиро дякую нашим клієнтам, партнерам та співробітникам за довіру і відданість, за те, що були з нами всі ці роки і стали невід’ємною частиною великої міжнародної родини UNIQA».